ام بی ای نیوز: آن طور که پیش بینی می شد، John Lewis از آگهی تبلیغاتی کریسمس خود رونمایی کرد. داستان این آگهی تبلیغاتی در دنیایی عاری از کرونا اتفاق می افتد.
این آگهی تبلیغاتی با عنوان «کمی عشق هدیه بدهید» پر از صحنه هایی است که یک آدم برفی جادویی، ترقه های مخصوص کریسمس و یک جوجه تیغی را به تصویر می کشد که دوست دارد یک کبوتر باشد. این کلیپ نشان می دهد که چگونه یک اقدام محبت آمیز ساده می تواند موجب خوشحالی افرادی شود که در سکوت برای شاد شدن تلاش می کنند.
ابتدا شاهد آن هستیم که توپ یک پسربچه حین بازی در شاخه های درخت گیر می کند. در ادامه دختربچه ای به او نزدیک می شود، چتر قرمز قلبی شکل خود را به آسمان می فرستد و سپس هر دو آن ها به نسخه انیمیشنی خود تبدیل می شوند.
در مرحله بعدی پسربچه بادکنکی به شکل قلب را به یک آدم برفی هدیه می دهد و آدم برفی به کمک آن از گودالی که گرفتار آن شده است و دارد آب می شود، خود را نجات می دهد. آدم برفی در مرکز شهر فرود می آید و چرخی را به یک زوج آدم برفی هدیه می دهد تا با آن اتومبیلشان را راه بیندازند.
این آگهی تبلیغاتی با مجموعه ای از نه تصویر به هم پیوسته، حاصل کار هشت هنرمند مختلف، پر شده است. هر صحنه از لحاظ نوع انیمیشن، از انیمیشن دستی و سفالی گرفته تا فیلمبرداری از لحاظ نوع فرآیند تولید با دیگری فرق دارد. شکل و ظاهر آگهی تبلیغاتی جدید John Lewis در سال ۲۰۲۰ مغایر با انتظارات کارشناسان می باشد.
به گفته جیمز موریسون، مدیر بازاریابی برند گروه سوپرمارکت های «Waitrose»، این شرکت امسال چندان به فکر ساخت آگهی تبلیغاتی نبود بلکه به نظر مدیران و کارمندان Waitrose، بهترین اتفاق اعطای کمک مالی قابل توجه به سازمان های خیریه است.
در نهایت، شرکت با خود اندیشید که این گزینه می تواند به عنوان راهی برای ایجاد فرصت کار برای افراد خلاق در نظر گرفته شود، افرادی که از همه گیری کرونا آسیب زیادی دیده اند.
هدف از ساخت این آگهی تبلیغاتی جمع آوری پول برای موسسه خیریه «Home-Start» است که به پشتیبانی از خانواده هایی با بچه های کم سن و سال در برابر خطرات سوء استفاده از کودکان می پردازد. بخشی از این مبلغ جمع آوری شده صرف کمک به شبکه خیریه «FareShare» می شود که مسئول توزیع مجدد غذا میان سازمان های خیریه و تبدیل آن به وعده های غذایی است.
mbanews.ir-مرضیه فروتن