ام بی ای نیوز: در آگهی تبلیغاتی شرکت خدمات تلفنی «Xfinity» با عنوان «بهترین هدیه»، بابا نوئل داستان ما، استیو کارل، تحت فشار و استرس است.
در این کلیپ، کارل با ریش سفید و لباس قرمز بر تن، از طریق یک کنفرانس ویدئویی همکاران کوتوله خود را فرا می خواند تا در قالب یک سری ایده های جدید پیشنهادهای خود درباره نوع هدیه کریسمس در امسال و عصر کرونا را مطرح کنند.
او می گوید که نمی تواند خود را به آن راه بزند و واقعیت را انکار کند. ظاهرا نمی توان با یک سری هدایای معمولی یک سال سرشار از سختی و قرنطینه را به کام همگان شیرین کرد. ما باید هدایای دیگری را به سرعت جایگزین هدایای معمولی کنیم.
سپس همکاران کوتوله او شروع به ایده پردازی و طرح ایده های جدید می کنند. هدیه های پیشنهادی آن ها آنچنان ارزشمند هستند که بتوانند حسن ختامی برای سال 2020 به شمار روند. در ادامه یکی از آن ها روزنامه ای حاوی این عنوان را از روی میز بر می دارد: «پایانی بر ایده های بابانوئل». به محض چشم برداشتن از روی روزنامه، یازده بچه کوتوله را می بیند که با خوشحالی مشغول برف بازی هستند. در ادامه این فکر به ذهنش خطور می کند که بهترین ایده برای هدیه کریسمس امسال « با هم بودن» در فصل تعطیلات است.
یاوران کوچک بابا نوئل با گردآوری لحظات شیرین تعطیلات، از عطر دل انگیز دستپخت مادربزرگ گرفته تا بوسه های پر محبت خاله بر روی گونه ها در قالب یک بسته کادو، وظیفه خود را انجام می دهند.
در ابتدا کارل چندان قانع نمی شود اما وقتی می بیند که به کمک هواپیما های بدون سرنشین همه هدایا جمع آوری می شوند تا به مقصد اولیه خود یعنی سورتمه های مخصوص حمل کادو های کریسمس برسند، از نتیجه کار اطمینان می یابد.
وی در پایان آگهی تبلیغاتی چنین می گوید: «امسال سخت تر از همیشه بوده است و به نوعی همه شما موفق به کشف و طرح راهی برای به اتمام رساندن و انجام وظایف با وجود همه مشکلات آن شدید. شما به ما یادآوری کردید که هدیه فقط در اسباب بازی ها و زیور آلات خلاصه نمی شود بلکه می تواند چیز های کوچک را نیز در بر گیرد.»
mbanews.ir-مرضیه فروتن