• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/19 1399


ام بی ای نیوز:
جیپ، مک دونالد و خطوط هوایی «جنوب غربی» (Southwest Airlines) از جمله برند هایی به شمار می روند که به شکلی خلاقانه از مونولیت اسرار آمیز دیده شده در دره ای در جنوب ایالت یوتا بهره تبلیغاتی بردند.

یک مونولیت فلزی که اخیرا به طور اسرار آمیزی در نقاط مختلف جهان از جمله ایالات یوتا در آمریکا مشاهده شده، در حال حاضر به خوراک مردم در توییتر تبدیل شده است.

تا پیش از این به نظر می رسید که سال 2020 از این عجیب و غریب تر نمی تواند باشد، اما مقامات مربوطه موفق به کشف یک مونولیت فلزی ناشناخته در صحرای یوتا شدند.

چندی بعد اخباری از مشاهده نمونه مشابهی از آن در شهر «پیاترا نیمت» واقع در رومانی به دست رسانه ها رسید. آیا بابت وجود این مونولیت های فلزی باید سپاسگزار آدم فضایی ها باشیم؟ این سازه ناشناخته دستمایه توییت های جالب و خنده دار کاربران در توییتر شده و در دنیای اینترنت طوفانی به پا کرده است.

برند ها در زمینه استفاده هدفمند از موج ها و الگو های رفتاری مد روز، سابقه ای بس بلند مدت دارند و طبق معمول این بار نیز با اقدامات خلاقانه خود بر جذابیت بصری این پدیده افزوده اند. مک دونالد این سازه فلزی را به یک کیوسک سفارش و دریافت غذا داخل خودرو تبدیل کرده است. خطوط هوایی Southwest Airlines نیز تصویری از یک فالوئر را با دیگران به اشتراک گذاشت که در آن این مونولیت عجیب و غریب به گیت خطوط هوایی تبدیل شده است. بنا بر ادعای والمارت همه موجودات حتی آدم فضایی ها نیز نیاز به آینه قدی دارند.

در این میان جیپ بهتر از بقیه عمل کرده است. پست اخیر این خودروساز با همکاری آژانس تبلیغاتی «Highdive»، استفاده از سازه فلزی فوق به عنوان یک ایستگاه شارژ خودروی هیبریدی مدل « Wrangler PHEV» را به تصویر می کشد. این پست در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر بین کاربران دست به دست می چرخد.



در کمتر از 24 ساعت پس از انتشار آن در فیسبوک، از لحاظ آماری به محبوب ترین پست جیپ در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و در مقایسه با سال گذشته، عناوین بیشترین واکنش ها (بیش از 102 هزار واکنش)، بیشترین دفعات به اشتراک گذاری (نزدیک به 15 هزار مرتبه) و دومین پست پر کامنت (حدود 15 هزار کامنت) را دریافت کرد.

در اینستاگرام این پست را 257 هزار نفر پسندیدند و با بیش از 3 هزار کامنت، به سومین پست محبوب در سال 2020 در صفحه جیپ تبدیل شد.

در توییتر نیز همین اتفاق تکرار شد. با بیش از 3 هزار لایک، نزدیک به 400 مرتبه ری توییت و بیش از 300 کامنت، این توییت عنوان سومین توییت محبوب جیپ در سال 2020 را به دست آورد.

این مونولیت فلزی شاید از بین رفته باشد اما همچنان شاهد به اشتراک گذاری گسترده آن با دیگران توسط کاربران هستیم. برای مثال یک توییت خودروی مدل «Wrangler 4xe» جدید جیپ با قابلیت شارژ مجدد را فراجهانی خواند.


mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.adage.com

www.adweek.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود