• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/17 1400



ام بی ای نیوز: علاقمندان به طراحی لوگو می دانند که راز عطر و طعم محرمانه بستنی های بسکین رابینز در عدد 31 گنجانده شده در حروف اول کلمه بسکین رابینز نهفته است. حالا دیگر کشف این راز و رمز ذهن همه علاقمندان را درگیر خود کرده است.

این غول بستنی فروشی با همکاری آژانس تبلیغاتی «جونز نولس ریچی» اصلاحاتی اساسی و گسترده را در حوزه کسب و کار انجام داده است. در ادامه هویت جدید این احتمال را مطرح می کند که عدد سی و یک نهفته در لوگو ضمن اشاره به تعداد روز های هر ماه از تنوع فراوان طعم ها و مزه های جذاب بستنی های برند حکایت دارد. امید آن می رود که آژانس عدد 31 را به یک بوم نقاشی برای نمایش عطرها و طعم های خیال انگیز، انعطاف پذیر و مبتکرانه خود تبدیل کند.

یک کسب و کار کوچک و خانوادگی به لطف طعم های خیال انگیز و تعهدی منحصر به فرد نسبت به طعم های جدید و متفاوت، حماسه ساز شد و حالا 75 سال پس از تاسیس برند، زمان آن فرا رسیده است که به پلان اصلی بسکین رابینز رجوع کنیم: تنوع.

آژانس تبلیغاتی «جی کی آر» با همکاری استودیو طراحی گرافیک «فیس 37» دست به ابداع یک فونت جدید و سفارشی با الهام از نماد «31» و ویژگی های نا متقارن آن زد.






mbanews.ir- مرضیه فروتن

www.designtaxi.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود