• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

11/12 1399


ام بی ای نیوز:
کوکاکولا در قالب کمپین جدید خود موسوم به «نامه را باز کن تا حالت بهتر شود»، به طور موقت لوگوی نمادینش را از روی یک سری قوطی­ های خاص نوشابه برداشته است.

به گفته مقامات برند، این غول نوشابه سازی به عنوان بخشی از یک اقدام تحمیلی برای «الهام بخشیدن به مردم برای پذیرش تغییر و تعهد به انجام کار­ها به شکلی دیگر در سال 2021»، به تعداد محدود یک سری پیام­های انگیزشی را جایگزین لوگوی خود بر روی قوطی ­های نوشابه اصلی و رژیمی و بدون قند کرده است.

به جای لوگو، عباراتی مانند «من هیچ وقت به دوستانم کم محلی نمی­کنم» و «دیگر بهانه نمی­آوریم، ایده ما تحقق پیدا می­کند»، بر روی قوطی­ ها نقش بسته می­شود.

تعهدات فوق از زبان چهره­ های معروفی نظیر مارکوس راشفورد (فوتبالیست انگلیسی)، الکس اسکات (فوتبالیست انگلیسی)، لورا ویتمور (مجری تلویزیون)، ای جی و کورتیس پریچارد (هر دو رقصنده) به موفقیت کمپین کمک کردند.

به گفته برایونی لستر، مدیر بازاریابی کوکاکولا انگلیس، این اقدام از قدرت بسته بندی جدید برند برای به اشتراک گذاری تصمیم ­های مثبت و امیدبخش با دیگران بهره می برد. امید می­رود که طرفداران کوکاکولا از به اشتراک گذاشتن این قوطی­ ها و پیام­های دلگرم کننده چاپ شده بر روی آن­ها با دوستان و اعضای خانواده خود لذت ببرند.

خریداران می­توانند هم با حضور داخل فروشگاه و هم از طریق مراجعه به فروشگاه­های آنلاین مخصوص برند این قوطی ­های ویژه را خریداری کنند.

این حرکت تنها چند هفته پس از آن شروع شد که کوکاکولا دست به بازبینی گسترده رسانه­ های خود، برنامه ریزی خلاقانه و روش­های خرید زد. در نتیجه همه رسانه­ ها، وضعیت استخدام آژانس تبلیغاتی و روابط تجاری آن در سرتاسر جهان مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.


mbanews.ir-مرضیه فروتن
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود