• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

01/14 1400


ام بی ای نیوز: مدتی است که برند آدیداس روی کفش‌های دوستدار محیط زیست و به عبارتی دقیق‌تر توسعه خط تولید سبز خود متمرکز شده است و برای تبلیغ این خط تولید از ستاره پیشین تنیس ایالات متحد، «استن اسمیت» و عروسک مشهور «کرمیت قورباغه» کمک گرفته است.

کرمیت قورباغه و اسطوره تنیس جهان، استن اسمیت ( که نام یک سری کفش‌های آدیداس نیز به افتخار وی ثبت شده است)، هر دو در کارزار جدیدی از یوهانس لئوناردو برای آدیداس حضور دارند، این پروژه تبلیغاتی، بخشی از یک همکاری گسترده گروه فیلمسازی دیزنی با گروه تبلیغات جدید زیست محیطی کفش ورزشی استن اسمیت است که قدمت آن به دهه 1960 باز می‌گردد.

در بخشی از تبلیغات جدید و 60 ثانیه‌ای که توسط کرمیت قورباغه روایت می‌شود، توضیح داده می‌شود که تلاش برای پرداختن به موضوعی گسترده مانند تغییرات آب و هوا فقط از طریق اقدامات کوچکی مانند کفش‌های دوستدار محیط زیست مهم است و سپس سری جدید کفش‌های کتانی استن اسمیت را معرفی می‌کند که از مواد Primegreen آدیداس (از 50٪ محتوای بازیافت شده ، همراه با کفی لاستیکی بازیافت شده ) استفاده می‌کنند.

خط تولید جدید برند آدیداس، بخشی از تعهد این برند برای از بین بردن زباله‌های پلاستیکی است ، زیرا آدیداس متعهد شده است تا سال 2024 از 100٪ پلی استر بازیافتی در محصولات خود استفاده کند. قرار است، پس از این کمپین و همکاری آدیداس با دیزنی، روند حضور ستاره‌ها در این بخش روز به روز گسترده تر شود و چندین شخصیت از سری مجموعه جنگ ستارگان ، دنیای مارول، پیکسار و موارد دیگر در طراحی کفش‌های استن اسمیت ظاهر شوند. این طرح‌ها از تاریخ 29 مارس در سایت adidas.com/stansmith به فروش می‌رسند.




mbanews.ir-رویا نیک سرشت

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود