• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

01/22 1400


ام بی ای نیوز:
آژانس تبلیغاتی
Leo Burnett همزمان با راه اندازی مجدد پلتقرم صبحانه مک دونالد یک کمپین برای تشویق مردم انگلستان به خوردن صبحانه آن هم به شکلی درست و مناسب راه انداخته است.

این کمپین کلی و یکپارچه به دنبال تغییر نگاه به صبحانه از پادزهر یک صبح بد و ناخوشایند به چیزی شاد و الهام بخش در هر کجا و هر مکان است.

ویدیو با استفاده از روابط واقعی موجود بین بازیگران لحظاتی لذت بخش را ایجاد می­کند که سرشار از عشق و احساسند.

این ویدیو تحت عنوان «دنیای کوچک خود» طیف وسیعی ازافراد با سناریو­های مختلف را در بر می­گیرد که در تلاشند از زندگی روزمره خود بگریزند و غرق در تجربه صرف صبحانه شوند، خواه یک پرستار باشد که پس از گذراندن یک شیفت شلوغ قصد تجدید قوا را دارد خواه معماران و بنا­هایی باشند که در پی مرمت و بازسازی کلیسا هستند. در نهایت با خوردن اولین لقمه از برگرهای مک دونالد بارقه ای از نور از یک منبع طبیعی بر روی آن­ها می­تابد و دنیایی از لذت را به آن­ها هدیه خواهد داد.








mbanews.ir-مرضیه فروتن

www.thedrum.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود