• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

01/31 1400


ام بی ای نیوز: باراکا در دیجیتال با اجرای برنامه‌های متناسب با استراتژی تعیین شده مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده است. آژانس «AdOne » همراه قدیمی باراکا مدیریت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های دیجیتال این برند را برعهده دارد.

سیمین ولی‌خانی از آژانسAdOneدرباره فعالیت‌های دیجیتال اخیر برند باراکا گفت: باراکا یکی از تولیدکنندگان محصولات شیرینی و شکلات در کشورمان است که گروه مخاطبان وسیعی از محصولاتش استفاده می‌کنند. نام باراکا تداعی کننده‌ی شیرینی و شکلات است، برهمین اساس سعی کردیم استراتژی فعالیت‌های دیجیتال را به گونه‌ای طراحی کنیم که باراکا را در سفره‌‌ی مراسم‌های سنتی ایرانی جای دهیم و برند را به عنوان حامی جشن‌های سنتی ایرانی معرفی کنیم. با توجه به این استراتژی محتواهای متناسبی تولید و منتشر می‌کنیم. یکی از مراسم‌های مهم ایرانیان جشن نوروز است که باراکا برای آن برنامه‌هایی را تدارک دیده بود. نوروز بزرگترین جشن ایرانیان است و ما برای ورود به نوروز مراسم‌های مختلفی را مانند چهارشنبه سوری وروز درختکاری برگزار می‌کنیم.




باراکا قصد دارد با تولیدمحتوای متناسب با جشن‌های سنتی به مخاطبانش بگوید: «همیشه همراه آنهاست و تلاش می‌کند لحظات شیرینی و شادی را برای آنها خلق کند. » بنابراین بر اساس چنین استراتژی تولید محتوا برای نوروز آغاز شد. روز درختکاری اولین مراسمی‌ست که ایرانیان برای ورود به نوروز برگزار می‌کنند. برای این روز مینی کمپینی طراحی و سئوالی را مطرح کردیم. در سئوال از مخاطبان پرسیدیم، نام درخت ملی ایران چیست؟ در واقع باراکا سعی کرد مخاطبان را ترغیب کند که به جشن‌ها بخصوص روز درختکاری اهمیت بیشتری دهند. پس از روز درختکاری وارد چهارشنبه سوری شدیم. در آن روز بخصوص نیز محتواهای متناسبی تولید و منتشر شد. در آن محتواها اطلاعات جامعی درباره روز چهارشنبه سوری به مخاطبان ارائه کردیم. محتواهایی مانند اینکه فلسفه شکل گیری چهارشنبه سوری چیست؟ چرا ایرانیان از آجیل مخصوصی برای این روز استفاده می‌کنند و... باراکا برای روز اول نوروز نیز محتواهای را تدارک و منتشر کرد. هدفمان براین بود که مخاطبان با روحیه مثبت و ارسال پیام‌های دوستانه سال نو را در کنار باراکا به یکدیگر تبریک بگویند. مینی کمپین‌های باراکا ادامه دارد و در این مینی کمپین‌ها در پی اطلاع رسانی درباره فلسفه‌های جشن‌های سنتی ایرانی هستیم. البته محتواهایی نیز متناسب با محصولاتمنتشر شدند. برای مثال: شوکو کراکر باراکا با شکلات تلخ که به تازگی وارد بازار شده در کمپین نوروزی به مخاطبان معرفی شد. باراکا به زودی محصولات جدیدی را به مخاطبان معرفی خواهد کرد.






امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود