ام بی ای نیوز: در ادامه روند بررسی بهترین کمپینهای روابط عمومی در سال 2020، به ذکر موارد باقیمانده میپردازیم:
زارا: در خانه عکاسی کنید
زارا، این خرده فروش اسپانیایی، ثابت کرد که میتوانید کارهای زیادی، حتی عکاسی برای صنعت مد، را نیز در خانه انجام دهید. طی برگزاری کمپین «عکاسی در خانه»، زارا نمونه محصولاتش را به آدرس منازل مانکنهای خود ارسال میکرد. در ادامه مانکنها این محصولات را بر تن کرده و در خانه از خود عکس گرفتند. این کار منجر به ثبت سلفیهای جالبی شد که جذابیت خاص خود را دارند.
از ایالت ویکتوریا و «اندرو کوتر» دیدن کنید
به دنبال توقف روند برگزاری رویدادهای ورزشی در سرتاسر جهان، اندرو کوتر، مفسر ورزشی بی بی سی، با مشارکت سازمان گردشگری
«Visit Victoria»، در قالب یک همکاری جالب و خنده دار، پیاده روی شبانه پنگوئنها را به عنوان یک مسابقه مهم، حساس، سرنوشت ساز را از راه دور و از ایالت ویکتوریا در استرالیا گزارش کرد. به این ترتیب سازمان «Visit Victoria» در جهت تبلیغ خود در حوزه گردشگری کار بزرگی انجام داد و در ادامه علاقمندان به ورزش فرصت داشتند که صدای مورد علاقه خود را دوباره بشنوند.
شجاع باشید: خرابکاری بزرگ در مورد سریالهای نتفلیکس
به نظر شما چه روشی بهتر از تبلیغ سریالهای پر طرفدار نتفلیکس بر روی بیلبورد خیابانها می تواند مردم را تشویق کند که در خانه بمانند؟
دو نویسنده ظاهرا شجاع به نامهای « سین کنگروانگکیت» و «ماتیتورن پراچوابمو چیامئنگ کالو» تصمیم گرفتند تا در قالب یک کار تبلیغاتی جعلی بر روی یک سری بیلبورد در مکانهای شلوغ شهر، به تبلیغ محبوب ترین سریالهای نتفلیکس بپردازند. در ابتدا، مردم تصور کردند که این کمپین را نتفلیکس راه انداخته است، اما خود شرکت به سرعت اظهار بی اطلاعی نمود. با این وجود نتفلیکس با این قضیه هیچ مشکلی نداشت. این خرابکاری نه تنها مردم را تشویق میکرد که در خانه بمانند، بلکه در عین حال تبلیغی برای نتفلیکس نیز به شمار میرفت. در نهایت میتوان گفت که این یک موقعیت برد-برد بود.