ام بی ای نیوز: شرکت لبنی رامک قصد دارد، شیرهای ESL خود را در شهرهای دیگر بخصوص تهران نیز توزیع کند. در همین راستا AdOne رامک را در زمینه مشاوره و برنامهریزی رسانه همراهی کرده است.
سمیمن ولیخانی از آژانس AdOne درباره همکاری با رامک گفت: شرکت لبنی رامک در سال 1400 قصد دارد برخی از محصولات یخچالی خود که مدت ماندگاری آنها کوتاه است را علاوه بر نیمه جنوبی کشور در شهرهای دیگر نیز ارائه کند. رامک برای شروع این حرکت بر شیرهای ESL خود متمرکز شده است. ESL یکی از تکنولوژیهایست که مدتهاست در اروپا استفاده و محصولات لبنی را با کیفیت و طول عمر بیشتر به بازار ارائه میکند. شرکت رامک نیزچندسالی است، محصول شیر خود را با استفاده از تکنولوژی ESL به بازار عرضه کرده است. این تکنولوژی علاوه بر افزایش ماندگاری محصول باعث حفظ طعم طبیعی شیر نیز میشود.
رامک جهت اطلاع رسانی توزیع شیرهای ESL خود در تهران از مشاوره و برنامه ریزی رسانه AdOne بهره مند شده است. به دلیل اینکه توزیع این محصول در سراسر تهران نیست و منطقهای می باشد، پیشنهاد ما استفاده از رسانههای منطقه ای بوده و هر منطقهای که توزیع شیر ESL در آنجا شروع میشود ما همان منطقه را از نظر محیطی پوشش خواهیم داد و در تلاش هستیم گروه مخاطبان گستردهای را تحت پوشش پیام رامک قرار دهیم. در ادامه کمپین رامک قصد دارد، طرحهای سه بعدی را نیز در رسانههای محیطی اجرا کند که ما در این زمینه نیز همراه برند خواهیم بود. کمپین پس از مرحله محیطی وارد فاز دیجیتال خواهد شد.