05/4
1400
ام بی ای نیوز: شرکت سازنده قاب محافظ گوشی تلفن همراه «Mous» حین تبلیغ برند خود به شکلی جزئی، طرفداران اپل را سکته داد. در سال 2018، شرکت از سوی خود نمایندگانی برای خرید یک گوشی موبایل آیفون ایکس 999 دلاری فرستاد. آنها از مردم در لندن و هنگ کنگ خواستند تا گوشی خود را به سمت پیاده رو پرتاب کنند. جای نگرانی نبود زیرا به لطف قاب محافظ «Airoshock» شرکت Mouse، از گوشی مراقبت میشد.
از بد ترین کابوس مشتری یک کمپین بازاریابی تجربی بسازید. با قاطعیت نشان دهید که محصولتان در مقابل بد ترین سناریوها نیز از مشتریان محافظت میکند.