ام بی ای نیوز: بر اساس آمارهای جهانی، آموزشهای در محل کار، یا آموزش ضمن خدمت، برای اولین بار در دهه گذشته در سایه شیوع کرونا، کاهش یافت، یک کارمند متوسط 34.7 ساعت در سال به یادگیری در محل کار اختصاص میدهد، اما برنامه های آموزشی جهانی محل کار اولین بار در دهه گذشته کاهش یافت.
سازمان ارائه دهنده خدمات مربیگری دیجیتال ، Ezra دریافت که آموزش محل کار برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته به دلیل اثرات منفی کرونا کاهش یافته است. به طور متوسط یک کارمند سالانه 34.7 ساعت به یادگیری در محل کار اختصاص می دهد. این اختصاص ساعتها به پیشرفت حرفهای در دهه گذشته (2009-2019) نزدیک به سه ساعت افزایش یافته است و به طور متوسط سالانه 0.9 درصد افزایش یافته است.
نیک گلدبرگ ، بنیانگذار Ezra ، گفت: "آموزش محل کار در حال حاضر بخش اساسی تجارت مدرن است و به شرکت ها این امکان را می دهد که در چشم انداز تجاری در حال تغییر ، سازگار و رقابتی باقی بماند." اما فقط کارکنان نیستند که از آموزش ضمن خدمت و بهبود محیط کار سود میبرند، شرکتها نیز از این آموزش ها سود میبرند. به طور متوسط ، مشاغل، سالانه 1308 دلار برای هر کارمند صرف آموزش در محل کار می کنند. این مبلغ در 10 سال گذشته (2009-2019) 1068 دلار افزایش یافته و هزینه های آموزشی شرکت با نرخ 2 درصد در سال افزایش یافته است.
گلدبرگ میگوید: "این آموزش های ضمن خدمت، فقط به این معنا نیست که نیروی کار شما برای هدف های شرکت مناسب باشد بلکه می تواند ارزشی باور نکردنی را برای کارمندانی که توانایی یادگیری و پیشرفت را در رابطه با رضایت شغلی به عنوان یک جنبه مهم در نظر می گیرند ، افزایش دهد."
در خاورمیانه ، با توجه به تغییر نیروی کار در دوران کرونا، شرکت ها بر افزایش مهارت متمرکز شده اند و تحول دیجیتالی استراتژی هایی را برای شرکت ها در بخش های مختلف شکل می دهد. فیونا مک براید قبلا برای Arabian Business نوشته بود: "محیط های کاری مجازی تر و وسیع تر می شوند و فرایندهای عملیاتی و سیستم های اطلاعاتی به سرعت فناوری های مخرب را برای بهبود بهره وری و افزایش تعادل بین کار و زندگی ما تطبیق می دهند. رهبری سازمانی باید با توسعه استراتژی هایی که از فناوری جدید استفاده می کند ، این چالش ها را بپذیرد ، مهارت آموزی در سطح فردی نیاز به رشد ، شناسایی زمینه های کلیدی رشد و سرمایه گذاری روی خود دارد."