12/22
1401
ام بی ای نیوز: OREO، کوکی محبوب همه مردم جهان، اخیرا از کمپین جدید برند تحت عنوان "Some People’ll Do Anything For An OREO"، با هدف نفوذ بیشتر در انگلستان رونمایی کرد. این اقدام مبتکرانه ضمن نمایش محتوای ستارگان یوتیوب، کانال The Slow Mo Guys، با مشارکت آژانس خلاقیت ELVIS نیز توسعه یافت.
کمپین فوق اولین مرحله از طرح مشارکت برند کوکی OREO با مالکیت شرکت بین المللی "Mondelëz"، در پی امضای قرارداد میان آن ها در مارس سال 2018 میلادی راه اندازی شد.
"Some People’ll Do Anything For An OREO" تلاش های خنده دار و طنز آمیز مردم برای لذت بردن از طعم OREO را به تصویر می کشد. کمپین برخی تلاش های عاشقان OREO و علاقه آن ها به کوکی های خوشمزه را نمایش می دهد.
دست اندرکاران
مشتری: کتی دید، مدیر ارشد برند، Sweet Biscuits، Mondelez
آژانس خلاقیت: ELVIS
رئیس امور مشتریان: کیلی لینچ
دستیار روسای خلاقیت: جیمز هادسون و راب گریفیتس
تهیه کننده خلاق: لوئیز میسون
شریک مدیریتی – استراتژی: دیوید ییتز
موشن دیزاینر: بن تانسر
آژانس رسانه: Carat اتگلستان