• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

07/11 1400


ام بی ای نیوز:
مراسم افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه موبایل سامسونگ در ایران، جان تازه‌ای به بازار بزرگ چارسو داد و این مجموعه پس از حدود یک سال و نیم بار دیگر با هم‌همه و ازدحامی روبه‌رو شد که تقریبا از یاد‌ها رفته بود
. فروشگاه سامسونگ چارسو بیش از هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و ۸۰ نیروی آموزش دیده و متخصص در آن فعالیت می‌کنند.

به گزارش پیوست: مدیران دیجی‌سرویس در این مراسم وعده ارائه به‌روزترین محصولات سامسونگ همگام با عرضه جهانی را دادند. ادعایی که حداقل در روزهای اول کاملا به آن پایبند بودند و محصولات تازه‌ای همچون گلکسی Z Fold 3، گلکسی Z Flip 3 و گلکسی واچ ۴ در میان بی‌شمار محصول دیگر در این فروشگاه خودنمایی می‌کرد.

از دیگر مواردی که در این مراسم به آن اشاره شد، راه‌اندازی سرویس ویژه خدمات مشتری با عنوان Customer Care بود که دیجی‌سرویس تمرکز ویژه‌ای روی آن گذاشته و مدعی است پیش از خرید، هنگام خرید و پس از خرید، بالاترین کیفیت خدمات را به مشتری‌های خود ارائه می‌کند.


گارانتی ۱۸ ماهه دیجی‌سرویس با شعار «بی اما و اگر» معرفی شده است. یعنی اگر مشتریان گوشی‌های ساموسنگ را با ضمانت دیجی‌سرویس خریداری کنند، این شرکت بدون شرایط خاصی، گوشی آنها را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. پوشش ۱۲ ماهه بیمه ایران هم یکی دیگر از شرایط خرید محصول با ضمانت دیجی‌سرویس است. البته گزینه بیمه یکساله صرفا برای گوشی‌های موبایل است.

بیمه ایران در همکاری با دیجی‌سرویس، گوشی‌های موبایلی که گارانتی دیجی‌سرویس داشته باشند را در برابر آسیب‌دیدگی، سرقت، آتش‌سوزی و خسارات سخت‌افزاری بیمه می‌کند.


مدیران دیجی‌سرویس در مورد شرایط ویژه و خدمات پس از فروش این شرکت اعلام کردند: «خریداران به ضمانت‌نامه‌ها، گارانتی‌ها و خدمات پس از فروش خیلی کم اعتماد می‌کنند که البته حق هم دارند. شرکت‌های گارانتی غالبا پاسخگو نیستند و از خرابی‌ها پشتیبانی نمی‌کنند.»

اینطور به نظر می‌رسد که مدیران دیجی‌سرویس می‌خواهند با ارائه‌ سطح متفاوتی از کیفیت خدمات پس از فروش، حق و حقوق ضایع شده مشتریان در طول سال‌های اخیر را به آنها بازگردانند.


مدیران دیجی‌سرویس در انتها به تفاوت‌های برندشاپ بزرگ سامسونگ با دیگر فروشگاه‌های مشابه اشاره کردند. به گفته آنها در این فروشگاه مشتریان در فضایی آرام و مطمئن خرید می‌کنند و هر لحظه مشاوران مجموعه آماده راهنمایی و معرفی کامل محصولات خواهند بود. همچنین هر کالایی که مشتری درخواست کند برای تست و بررسی در اختیارش قرار می‌گیرد. مدیران دیجی‌سرویس تاکید داشتند که هیچ محدودیتی در ارائه محصولات به مشتریان وجود نخواهد داشت و هر تعداد محصول که مشتری نیاز داشته باشد برای تست در اخیارش گذاشته می‌شود. این شرایط به این دلیل به وجود آمده تا مشتریان بتوانند انتخابی آگاهانه براساس نیاز خود داشته باشند.

دیجی‌سرویس که محصولات مختلفی از برند‌های سامسونگ، اپل، شیائومی، نوکیا، جی‌بی‌ال و هارمن کاردن به کشور وارد می‌کند، قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک برند‌شاپ اپل و شیائومی را هم افتتاح کند.

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود