08/18
1400
ام بی ای نیوز: بازی کردن سطح یادگیری بچهها را بالا میبرد. پدر و مادرها نیز به این موضوع واقفند اما با شیوع گسترده یک بیماری مثل کرونا، والدین نگران میشوند که مبادا احتیاط فراوان در این زمینه جلوی آزادی حرکتی فرزندانشان را گرفته و آن را محدود کند.
در روز جهانی کودک، با همکاری شرکت بیمه «Softlogic Life» یک سری بیلبوردهای تبلیغاتی قدرتمند ولی ساده در قالب اقدامی استراتژیک در مقابل پارکهای بازی کودکان قرار داده شد تا به پدر و مادرها اهمیت ایجاد فرصت بازی کودکان در فضایی ایمن را یادآوری کند.
این نوع تبلیغات در فضای باز توسط شبکه ارتباطات بازاریابی «MullenLowe» در سریلانکا برای شرکت بیمه «Softlogic Life» در زمینه امور مالی انجام شد.