• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/25 1397
ام بی ای نیوز: غذاخوردن و خوراکی‌های مناطق مختلف بخش مهمی از لذت سفرند، حالا اگر هتل خلاقی بخواهد جاذبه‌های طبیعی مکان‌ها را کنار خوراکی‌های هر منطقه بگذارد و با ترکیب موسیقی و تدوین خارق‌العاده، فضایی رویایی را به میهمانانش نمایش دهد چه؟
هتل لوکس بلموند (Belmond) در کمپین جهانی‌اش به دنبال کشف «هنر خورد و خوراک» است.
براساس تحقیقات دانشگاه فلوریدا، تنها در آمریکا حدود ۳۹میلیون گردشگر وجود دارند که مقصدشان را به خاطر تجربه‌های خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایش انتخاب می‌کنند. 
بنابراین مالک خط آهن لوکس ونیز سیمپلون اروینت اکسپرس (Venice Simplon-Orient-Express ) و هتل چیپریانی (Cipriani ) در آگهی‌هایش جاذبه‌های دیدنی مکان‌ها را با غذاخوردن کنار هم گذاشته است. 
این محتوای خاص برند، در شبکه‌های اجتماعی، پورتفولیوی وب‌سایت برند در هتل‌ها، قطارها و کشتی‌های رودخانه‌پیمای آن منتشر خواهد شد. 
اینستاگرام نقشی مهم در این کمپین بازی می‌کند و بخش روابط عمومی تمرکزش را روی معرفی بسته‌های پیشنهادی محلی مانند صبحانه با فیل‌ها در بوتسوانا متمرکز کرده است. 
برند به جای استفاده از اطلاعات دموگرافیک مانند سن، فرهنگ یا شغل، از عادت استفاده از رسانه، انگیزه‌های مخاطبان برای سفر بهره برد. بلموند همچنین تا کنون قراردادی با اینفلوئنسرها نداشته و هدفش تکیه بر محتوای تولیدی میهمانانش بوده. 







مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود