• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

08/26 1400


ام بی ای نیوز:
شرکت هایپ برای معرفی محصول خود کمپینی را اکران کرده که به بیان ویژگی‌های آن با توجه به کوچک تر شدن ابعاد بسته بندیپرداخته است
.

پویا صباغ مدیر مارکتینگ شرکت هایپ ایران، در گفتگو با خبرنگار" ام بی ای نیوز" ضمن اعلام این مطلب تصریح کرد: هدف از کمپین این بود که به لانچ محصولی تازه از هایپ پرداخته شود و تاکید بر این موضوع که محصولی تازه با کیفیت و طعم هایپ ولی در قوطی 185 میلی لیتری معرفی شود.

این درحالی است که عموماً نوشیدینی‌های انرژی‌زا در قوطی‌های 250 و حداکثر 500 میلی لیتر تولید و ارائه می‌شود و ما با تغییر سایز، همان محصول را با قیمت مناسب‌تر ارائه کردیم.

در واقع در کانسپت این کار که در یک دست بزرگ و قدرتمند هایپ را نمایش می‌داد، بیانگر این واقعیت است که هایپ ۱۸۵ میلی‌لیتر، در بردارنده‌ی همان خاصیت انرژی زایی همیشگی محصول است.


البته در این موضوع اصلاً به بحث قیمت نخواستیم اشاره‌ای بشود، بلکه با استفاده از خلاقیت سعی شده مفهوم مورد نظر به مخاطب انتقال یابد .

کمپین با نمایش یک دست بزرگ که بیانگر مفهوم قدرت هایپ بود و یک هایپ کوچک در این دست نشانه داده شده که در 16 بیلبورد و فضای مجازی بخوبی نمایش داده شد و همچنین در راستای فعالیت در حوزه‌ی فضای مجازی از دیجی کالا استفاده کردیم .

تبلیغ به شکل سمپل توسط این مجموعه فرصت تجربه جدید با هایپ را به تعداد زیادی از افراد داد و حدود ۸ هزار مورد سمپلینگ محصول بود، همچنین از طریق قابلیتهای سیستم پیامک دیجی کالا نسبت به معرفی بهتر این محصول اقدامات خوبی صورت گرفت که از آن جمله ارسال حدود 10 هزار پیامک تبلیغاتی با محتوای مربوط به این کمپین بود.

در واقع با تعامل و همکاری با رسانه‌هایی که مد نظر بود و به شکل آنلاین انجام شد، اهداف کمپین پیش رفته و به نتیجه رسید و بازخوردهایی خوبی نیز از مخاطبان دریافت کردیم .

او در ادامه تاکید کرد، دیجی کالا به عنوان یک بخش مهم در تبلیغات فضای مجازی و مکانیزم تبلیغ در محل خرید که قیمت کالا نیز در آن درج شده و همچنین بخاطر سایر قابلیتها و فرصتهایی که در اختیارمان گذاشته بود، در لانچ محصول جدید هایپ نقش موثری داشت و در کنارمان قرار گرفت.



لازم به ذکر است اصلا در این پروژه قصد تمرکز بر قیمت پایین‌تر نسبت به نمونه‌های بزرگتر نبوده و بیشتر روی کیفیت همیشگی و قدرت نیرو زایی آن تاکید شده است.

"بابک معدن دار" مدیر خلاقیت این کمپین نیز افزود: برای معرفی محصول جدید هایپ یک کمپین مشخص برای یک محصول مشخص باید طراحی می‌شد و در این مسیر با چالش‌هایی مواجه بودیم نخست حجم محصول بود که با ظرافت سعی شده عدم تغییر محسوس را حفظ کند و دیگر اینکه نمی‌خواستیم با توجه به اینکه محصول از لحاظ ظاهری تفاوتی با قبل نداشته، توجه مخاطب به این سمت جلب شود، و دیگر اینکه محتوای محصول نیز تغییری نداشت و همان انرژی زایی و قدرت را ایجاد می‌کند که در طراحی کمپین به این موضوع توجه شده است.



ایده اولیه‌ی طرح نیز دست یک خانم و قوطی هایپ در نظر گرفته شده بود که بتوانیم قشر بانوان را نیز در پیام‌های تبلیغاتی مشارکت داده و در همین فیگور دست به معرفی محصول بپردازد و طرح دیگر دوچرخه‌ای بود کهدر حرکتی روی قوطی قرار می‌گرفت .

اما به دلیل اینکه خواستیم موضوع انرژیک بودن محصول بیشتر انتقال یابد نهایتاٍ از المان دست هالک استفاده شد .

بیگلو ، مسئول گرافی کاین پروژه نیز باتاکید بر اهمیت موضوع کار تیمی افزود: استفاده از المانها و رنگها در طراحی بخش مهم کار بوده و مبنای رنگ کاراکتر هایپ که سبز بوده با موضوع قدرت در این طرح همخوانی داشته و برند هایپ را با این رنگ در طراحی تصویر مد نظر معرفی می‌کند.


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود