• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

08/29 1400


ام بی ای نیوز:
تلگرام اعلام کرده که به زودی در قالب راهی برای افزایش سوددهی و حمایت از پایگاه کاربران رو به رشد خود آگهی‌های تبلیغاتی را وارد تلگرام خواهد کرد. پاول دوروف، موسس این اپلیکیشن، به کاربران اطمینان داد که تبلیغات در چت‌ها یا کانال‌های خصوصی ظاهر نمی‌شوند.

در این راستا تبلیغات تنها کانال‌های بزرگ را تحت تاثیر قرار خواهند داد. در این قبیل سرویس‌ها قبلا نیز تبلیغات وجود داشته و پشتیبانی از آن‌ها بیشترین هزینه را برای تلگرام به همراه داشته است.


به گفته وبسایت فناوری «The Next Web»، به نظر می‌رسد که این پلتفرم درحال کار بر روی یک «پادزهر» برای تبلیغات درون تلگرامی نیز هست و یک طرح اشتراکی ویژه را به کاربرانی که علاقمند به حذف هر نوع پنجره بازشو هستند، ارائه می‌دهد. در عین حال، برای بازاریابان نیز فرصتی جدید و امیدوار کننده فراهم شده تا به 500 میلیون کاربر و مخاطب فعال دسترسی یابند.


در شرایط فعلی، فقط به تبلیغ کنندگان در کانال‌‌ها یا گروه‌های عمومی با بیش از 1000 نفر کاربر اجازه داده می‌شود تا به فعالیت تبلیغاتی بپردازند.

با این وجود، هزینه مقدماتی این کار نسبتا سنگین است زیرا هزینه استفاده از طرح ویژه تلگرام در قالب پیش پرداخت 2 میلیون و 200 هزار دلار خواهد بود. در حالی که قرار است نیمی از این مبلغ به شکل سپرده قابل استرداد باشد، به نظر می‌رسد که تنها کسب و کار‌های بزرگ می‌توانند از اکوسیستم تبلیغاتی تلگرام استفاده کنند.

نکته دیگری که تبلیغ کنندگان باید به آن توجه کنند این است که تلگرام پروفایل‌های شخصی شده موجود در پایگاه کاربران خود را برای انجام تبلیغات پیشنهاد نمی‌دهد. این بدان معناست که بازاریابان نمی‌توانند افراد خاصی را به عنوان جامعه هدف انتخاب کنند اگرچه می‌توانند کمپین خود را بسته به زبان، موضوع و کانال‌های هدف انتخابی سازماندهی کنند. برای مثال یک برند فعال در صنعت مد می‌تواند از چت‌های گروه‌های مد موجود در تلگرام برای ارسال آگهی‌های تبلیغاتی خود بهره ببرند.


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود