ام بی ای نیوز: آژانس تبلیغات تعاملی باکس به عنوان مجری تبلیغاتی برند رامک؛ کمپینی تعاملی با رویکرد انیمیشن را در راستای معرفی ماست موسیر رامک به مناسبت شب یلدا طراحی نموده است که از ۲۵ آذرماه برای مخاطبین این برند اجرا خواهد کرد.
به گزارش واحد روابط عمومی آژانس تبلیغات تعاملی باکس؛
هدف از اجرای این کمپین معرفی محصول ماست موسیر رامک توسط یک انیمیشن تعاملی در فضای دیجیتال به مخاطبان دانست.
آژانس تبلیغات تعاملی باکس به عنوان نخستین آژانس تبلیغاتی ارائهدهندۀ تبلیغات تعاملی (گیمیفیکیشن) در ایران است که در آن مخاطب برخلاف تبلیغات سنتی، با استفاده از ابزارهای دیجیتال درگیر تبلیغ می شود و با تبلیغ مورد نظر تعاملی دوسویه برقرار می کند.
میلاد تیرانداز، مدیر بازاریابی آژانس تبلیغات تعاملی باکس در خصوص اجرای این کمپین گفت: با اعتمادی که برند رامک به مجموعه تبلیغاتی باکس داشته است، تصمیم گرفتیم ماست موسیر رامک را به مناسبت شب یلدا که در آن مردم به دنبال شادی و خوشحالی در کنار هم هستند در قالب یک انیمیشن خلاقانه به جامعه هدف که کاربران را باخود درگیر میکند معرفی کنیم.
تیرانداز افزود: ما با توجه به تگ لاین اصلی این برند که «رامک؛ دوست بزرگ و کوچک» است،کمپینی را طراحی کرده ایم که با اجرای یک انیمیشن تعاملی برای سنین مختلف جامعه هدف این محصول را گسترده تر کنیم.
وی اجرای این کمپین را مرحله ای برشمرد و ابراز داشت: مجموعه باکس با در نظر گرفتن مخاطبین محصولات رامک قصد دارد تعامل میان مخاطبین و محصول ماست موسیر رامک را با تبلیغات تعاملی بیشتر و هدفمندتر کند، به طوری که با دیدن انیمیشن کاربر به عنوان یک بیننده منفعل نیست، بلکه قراره تجربهای برای آنان ایجاد کنیم که واکنش های مختلفی را با دیدن این ویدیو انیمیشن برای ما در صفحات لندینگ تعریف شده ایجاد نمایند.