روزانه عضو گروه بینالمللی بل و یک کسبوکار خانوادگی است. گروه بل بیش از ۱۵۰ سال پیش توسط ژول بل تأسیس شد و هماکنون با ۳۰ برند، ازجمله روزانه، کیبی و گاوخندان و در ۱۳۰ کشور، ازجمله ایران، مشغول همکاری است. هدف این گروه همواره ارائۀ غذای سالم به مصرفکنندگان بوده است. این برند، عاشقانه مراقب مصرفکنندگان خود است؛ مراقبتی که نتیجۀ انتخابهای مسئولانه و متعهدانه در تأمین مواد اولیۀ باکیفیت، فرایندهای تولید و توزیع، و همچنین حاصل تلاش برای کاهش آثار زیستمحیطی در تکتک مراحل تولید، ازجمله تأمین شیر از گاوداریهای منتخب و متعهد، و تهیۀ بستهبندیهای پاکتی از جنگلهای محافظتشده است. گاو شنگول روزانه هم دوست دارد به همه یادآوری کند که میشود با کمی بازیگوشی و بهسادگی، حال و هوای خودمان را بامزه کنیم و شنگولانه مراقب خودمان و اطرافیانمان باشیم.
در راستای انتقال این پیام به مخاطبان، ایدهپردازیکمپین «مراقبت روزانه» شکل گرفت. در فاز تیزینگ این کمپین، سه پیام اصلی مراقبت عاشقانه، مسئولانه و شنگولانه در فضای تبلیغات محیطی و دیجیتال معرفی شدند. پس از آن، برای برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان در فضای دیجیتال، قسمتهای مختلف کانسپت در قالب ویدئوها منتشر شد. ایدهی اصلی جهت معرفی بهتر شرکت بل روزانه و شناساندن آن به مخاطبان، به پیشنهاد مخاطبانش شکل گرفت: شخصیت گاو روزانه در قالب یک خواستگار خودش را به پدر عروس معرفی میکرد. ایدۀ اصلی در قالب یک داستان سریالی پیامهای طراحیشده را به مخاطبان منتقل میکرد. برند، همراستا با این عملکرد، در بستهبندی محصولات مثلثی شخصیسازی، پیام مراقبت عاشقانه را بهطور مشخصتر بیان کرد.