کمپین تبلیغاتی فروشگاه «تسکو» در ماه مبارک رمضان، با تاکید بر روی وعده افطار، به شامی میپردازد که به معنای پایان روزه است.
این بیلبورد تبلیغاتی دیجیتال، محصول آژانس تبلیغاتی BBH لندن، مجموعه ای از بشقابهای خالی را در طول روز به نمایش گذاشته که همزمان با غروب خورشید با غذا پر میشوند. این وعده غذایی همان افطاری است که مسلمانان روزه خود را هر روز با آن میگشایند.
شعار کمپین آن است: «این رمضان با هم». در ادامه این توضیح آورده شده است: «به افتخار همه روزه داران، این بشقابها فقط همزمان با غروب خورشید با غذا پر میشوند.»
کمپین فوق که در قالب یک سری بیلبورد تبلیغاتی در مناطقی با جامعه مسلمانان زیاد اجرا شد، در انگلستان تا سه ساعت پس از غروب آفتاب هیچ تغییری نکرده و جای آن را هیچ بیلبورد تبلیغاتی دیگری نمیگیرد.
در کنار آن، یک سری دستورالعملها و ایدههای الهام بخش در رسانههای اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشته شده و در قالب یک طرح درون فروشگاهی نیز در راهروهای فروشگاههای تسکو تحقق مییابند. کمپین تبلیغاتی تسکو در رسانههای اجتماعی و در راهروهای فروشگاه به طرح مجموعه ای از پیشنهادات کاربردی و سرگرم کننده برای لذت بردن از وعده افطار در سرتاسر ماه رمضان میپردازد.
منبع: www.creativereview.co.uk