برند Subway همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین تبلیغاتی مخصوص به خود را در مالزی راه اندازی کرده که بر اهمیت خانواده و روابط بین افراد در این نهاد بزرگ تاکید دارد.
این کمپین تبلیغاتی تحت عنوان «Satu kaki lebih mesra»، افراد از طبقات مختلف جامعه را در قالب یک سری تصاویر ویدئویی مختلف به نمایش گذاشته که علیرغم درگیریهایی که در زندگی روزمره با آنها مواجه هستند، به تمرین بخشش میپردازند.
به گفته «صمد مود شریف»، ماموریت Subway تنها در چند کلمه خلاصه میشود. مدیران برند میخواهند در ماه رمضان امسال اعضای خانواده و دوستان را دور هم جمع کنند. حالا دیگر با برداشته شدن محدودیتها، میتوان به هدف فوق دست یافت.
رمضان فصل مهمانی، خانواده و با هم بودن است. Subway با افتخار این پیام را از طریق کمپین تبلیغاتی «Satu kaki lebih mesra» در سطح کشور و ارائه پیشنهادات ارزشمند موسومی خود که هدفی جز به اشتراک گذاشتن، مرافبت، توجه و سپری کردن وقت با عزیزانمان ندارد، به مخاطب منتقل میکند.
در ادامه، همکاری با هنرمند معروف و شناخته شده مالزیایی، ارنست نگ، در سال جاری میلادی، یک نقطه عطف کلیدی در تلاشهای برند برای نزدیک تر کردن Subway به مردم مالزی به شمار میرود و برند خوشحال است که میتواند رمضان امسال را در کنار جامعه مالزیایی جشن بگیرد.
منبع: www.thedrum.com