برند آرگو چندیست فعالیت خود را در فضای مجازی با شعار "شروع دوباره" از سر گرفته است. آژانس تبلیغاتی ماگنولیا مسئولیت ایده پردازی و اجرای فعالیتهای آرگو را برعهده دارد. به مناسبت فعالیت دوباره آرگو گفتگویی با مونا مقصودی مدیر برند آرگو و گروه ایده پردازی و اجرایی آژانس ماگنولیا داشتهایم که در ادامه میخوانید.
از این روزهای آرگو برایمان بگویید؟
مونا مقصودی مدیر برند آرگو : همانطور که میدانید برند آرگو یکی از قدیمی ترین برندهای ماء الشعیر با قدمت 90 ساله در بازار ایران است. این برند در سال 2019 ، Rejuvenateشد و فعالیت گسترده مارکتینگ خود را با شعار" شروع دوباره" آغاز و به این شکل در سال 2020 در بستهبندی جدید قوطی پرتفولیو خود را تکمیل کرد. محصولات این برند به عنوان یک نوشیدنی اصیل، پرمیوم و دارای کیفیت بسیار بالا در بین مصرف کنندگان شناخته شده است. ویژگی متمایز ماء الشعیر آرگو در میزان رازک استفاده شده در آن است. آرگو در قیاس با نوشیدنیهای مشابه دیگر در بازار حاوی دو برابر رازک است که منجر به طعمی تلخ و شیرین می شود.
در حال حاضر تیم مارکتینگ تصمیم دارد با برنامهی منسجم مارکتینگ در سال جدید میلادی، پوزیشنیگ محصول را بهبود داده و در راستای افزایش آگاهی و تجربه خرید محصول گام بردارد.
برند با چه هدفی فعالیت خود را در شبکههای اجتماعی از سر گرفته است؟
مونا مقصودی:پیج اینستاگرام آرگو مدتی غیر فعال بوده و ما تصمیم گرفتیم جهت تقویت پرسونای برند و افزایش awareness محصول شروع دوبارهای داشته باشیم. شروع دوباره که به تقویت رابطه احساسی بین برند و مصرف کنندگان کمک کرده و تجربه خرید هوشمندانه و متفاوتی را برای آنها به ارمغان میآورد.
درباره این فعالیتها و بازخوردهای دریافتی از آنها برایمان بگویید؟
مونا مقصودی:فعالیت پیج آرگو به تازگی از سر گرفته شده است و با تیم خوب و حرفهای ماگنولیا امیدوار هستیم به زودی شاهد نتایج مثبت بیشتری باشیم. ما قصد داریم با کمپینهای دیجیتال آتی ارتباط با مصرف کنندگان خود را قویتر کردهو جایگاه برند اصیل آرگو را بار دیگر به عنوان محصولی پریمیوم و با کیفیت بالا در ذهن مصرف کننده متمایز کنیم.
آیا فعالیتها ادامه دار خواهد بود؟
مونا مقصودی: اثربخشی تمامی فعالیتهای بازاریابی، خصوصا در فعالیتهای دیجیتال، در یکپارچگی و تداوم آن است. ما در تیم آرگو با همراهی تیم خلاق ماگنولیا سعی خواهیم کرد تا کانسپت محصول را به درستی با انجام فعالیتهای مستمر به مصرف کنندگان معرفی نماییم.
برند آرگو با چه مسئلهای به سراغ ماگنولیا آمد؟
علی نیکومرام مدیر امورمشتریان ماگنولیا: برند آرگو برای مدتی فعالیتهای ارتباطی خود را متوقف کرده بود و به دنبال بهبود جایگاه برند در ذهن مخاطب و افزایش آگاهی از برند آرگو بر اساس هویت جدید از طریق طراحی و پیادهسازی فعالیت در اینستاگرام بود.
ماگنولیا چه کانسپتی را برای حل مسئله طراحی کرد؟
سیاوش آزادی مدیر خلاقیت ماگنولیا : کانسپت بر پایهی شعار برند طراحی شد. شروع دوباره: نوشیدن ماء الشعیر آرگو احساسی از متمایز و خاص بودن را در مخاطب ایجاد میکند. گویی زندگی نسبت به قبل از تجربهی نوشیدن آرگو متفاوت میشود و شروعی دوباره را تداعی میکند.
برای این کانسپت چه محتواهایی تهیه و منتشر شد؟
سیاوش آزادی: مخاطب اصلی برند افراد ۱۸ تا ۳۰ سال در نظر گرفته شده است. این دسته از مخاطبهای ما معمولا شهرنشینهایی هستند که تجربهی زیستهی آنها در شهر خاص خودشان است. آنها علاقهمندیهای خاص خود را دارند؛ مانند: پرسهزنی در شهر، کافهگردی، تجربه کردن غذاهای جدید، علاقهمند به جمعهای دوستانه و ...
تمام این علاقهمندیها در بستر یک تجربهی زیست شهری شکل میگیرند. از اینرو شهر نقش مهمی در تولید محتوا ایفا کرد. دستههای محتوایی: Horeca, Music and Art, Product
درباره بازخوردهای دریافتی برایمان بگویید؟
علی نیکومرام: بازخوردها تا این زمان معطوف به شروع دوباره اما متفاوت فعالیتهای ارتباطی برند بوده است. عکاسی از لایفاستایل گروه مخاطب هدف برند تاثیر خوبی داشته است و مورد پسند مخاطب قرار گرفته است و در ادامه مسیر برنامه های جذابی برای مخاطبان خواهیم داشت.