در آستانه فرا رسیدن روز مادر، آژانس تبلیغاتی «Grabarz & Partner» اقدام به تولید و عرضه برگرهایی با ترکیب انواع مختلف محبوب ترین مواد غذایی کرد.
برگر کینگ به ویار زنان باردار با برگرهای ترکیبی جدید و دوست داشتنی خود پاسخ میدهد. این برند فعال در دنیای فست فود با انجام یک نظرسنجی در میان مادران و زنان باردار سرانجام افسانه ویار در دوران بارداری را فاش کرد: برای 58 درصد از زنان شرکت کننده در این نظرسنجی، این پدیده کاملا آشنا است. 76 درصد از آنها نیز میگویند که مقاومت در برابر ویار بارداری غیر ممکن بوده و این هوسها بسیار قوی هستند. در آستانه فرا رسیدن روز مادر در هشتم ماه مه میلادی، برگر کینگ آلمان تاکید دارد که هیچ مادر و زن بارداری نباید هنگام داشتن ویار به چند نوع ترکیبات غذایی خاص، احساس تنهایی و بی پناهی کند. در ادامه برگر کینگ راهی جذاب و خوشمزه برای پاسخ دادن به ویار بارداری فراهم کرد.
برگر کینگ آلمان در قالب یک کمپین تبلیغاتی، یک سری برگرهای مخصوص دوران بارداری با بعضی از محبوب ترین ترکیبات غذایی مانند خیار و مربا، سس سیب، سوسیس کاری و شاه ماهی سرخ شده را عرضه کرد. فیلم جذاب این کمپین تبلیغاتی واکنشهای جالب و شگفت انگیز مادران باردار، فرزندان و همسرانشان را نسبت به ویار دوران بارداری به تصویر میکشد. این کمپین تبلیغاتی به شکل نسخه دیجیتال در کانالهای رسانههای اجتماعی برگر کینگ آلمان و فضای باز خارج از خانه برگزار خواهد شد. با هدف این که زنان بارداری این فرصت را داشته باشند تا به ویار دوران بارداری خود پاسخی مناسب بدهند، برگر کینگ یک سری برگر جذاب و خوش طعم را به طور انحصاری در روز مادر در آلمان در یک رستوران منتخب برگر کینگ در برلین به مادران و زنان باردار هدیه خواهد کرد.
به گفته «کلاوس اشمینگ»، مدیر بازاریابی در برگر کینگ آلمان، تحقیق و بررسی در میان زنان و مادران باردار به وضوح نشان میدهد که هوسهای دوران بارداری فقط یک افسانه نیست. این هوسها به اندازه تمایل زنان باردار به ترکیبهای غذایی خاص و منحصر به فرد واقعی است. در نتیجه این ایده به ذهن مدیران بازاریابی برگر کینگ آلمان خطور کرد که در پاسخ به متداول ترین هوسهای دوران بارداری یک نوع برگر جدید را به بازار ارائه دهند. در ادامه ترکیباتی مانند خیار با مربا یا سوسیس با خامه شکلاتی خلق شد و مادران و زنان باردار نیز با اشتیاق فراوان آنها را امتحان کردند.
در قالب این تحقیق و مطالعه در مجموع از 1070 زن در آلمان بین سنین 16 تا 45 سال در مورد ویارها و عادات غذایی آنها در طول دوران بارداری سوال شد. نتایج این نظرسنجی نشان داد که هوسهای دوران بارداری اکثرا در سه ماهه دوم بارداری و اغلب اوقات عصر هنگام (45 درصد) اتفاق میافتد. فقط هفت درصد از پاسخ دهندگان تایید کرده اند که هوسهای آنها پس از زایمان نیز ادامه یافته است. زنان شرکت کننده در این نظرسنجی گفته اند که میل به شیرینی در دوران بارداری (49 درصد) به طور قابل توجهی قوی تر از میل به شوری در دوران بارداری (31 درصد) است. 55 درصد از پاسخ دهندگان نیز گفته اند در دوران بارداری میوه و سبزیجات تازه بیشتری مصرف میکنند. در عین حال، ویار در دوران بارداری بدین معناست که زنان در این روزها بیشتر شکلات (55 درصد)، کیک (53 درصد)، چیپس سیب زمینی (47 درصد) و همچنین فست فودهایی مانند همبرگر (51 درصد) میخورند.
www.lbbonline.com