به مناسبت فرا رسیدن روز ولنتاین، مدیران سامسونگ در ایران تصمیم گرفتند تا به مخاطبان خود نگاهی تازه به این مناسبت جذاب و عاشقانه را هدیه بدهند. در این راستا به جای این که عشق را فقط یک روز در طول سال زنده کنیم، این نکته را به یاد مخاطبان خود میآوریم که حتی در موقعیتهای که تمایل دارند خودخواه باشند، عاشق بمانند. امسال به جای الهه عشق این سامسونگ بود که به کمک مدیران شرکت آمد تا عشق را زنده نگه دارند.
در قالب یک سه گانه ویدئویی، به سه مورد از موقعیتهایی اشاره شد که در اولویت قرار دادن شریک زندگی در آنها شاید سخت ترین کار ممکن باشد. دادن کنترل از راه دور به شریک زندگی، تقسیم آخرین تکه پیتزا باقیمانده در یخچال با او و نصف کردن سیب زمینیهای سرخ کرده با همسر در این سری آگهیهای تبلیغاتی از جمله مواردی است که نشان از عشق ابدی ما دارد. در ادامه محصولات سامسونگ شاهدی بر این عشق و محبت بوده و در تلاشند تا لزوم برخورداری از احساس مثبت و عشقی ماندگار را به همه بینندگان خود یادآوری کنند.
تیم سازنده از سبک و طریقه «زمان یخ زده» در فرایند تولید و فیلمبرداری این قبیل آگهیهای تبلیغاتی عاشقانه بهره بردند.
آژانس تبلیغاتی «نت بینا» در ایران مسئولیت ایده پردازی و اجرای این کمپین تبلیغاتی را بر عهده گرفت و به خوبی از پس انجام این کار برآمد.
برای دیدن ویدیوی سوم روی اینجا کلیک کنید
www.adsoftheworld.com