به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودکان گمشده، یک سری سازمانهای غیر دولتی (NGO) فعال در زمینه حمایت از کودکان به نام «AMBER Alert Europe» با همکاری یک سری مدیران و مجریان قانون از سراسر جهان یک نوع کمپین تبلیغاتی جدید را با شعار «پیش از آن که چیزی را با دیگران به اشتراک بگذارید، بیندیشید» راه اندازی میکنند.
این کمپین تبلیغاتی به افزایش آگاهی در مورد موضوعی اختصاص یافته که در سالهای گذشته به طور فزاینده ای در رابطه با کودکان به یک موضوع مهم تبدیل شده است. این موضوع همان به اشتراک گذاری تصاویر نیمه برهنه از کودکان با دیگران است.
همزمان با همه گیری کووید-19 و رشد مداوم پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، تعداد تصاویر نیمه برهنه از کودکان که با دیگران به اشتراک گذاشته میشوند، افزایش یافته است. با توجه به آمار و اطلاعات دریافتی از بنیاد «Internet Watch» (IWF)، این ارقام از سال 2019 تاکنون افزایش چشمگیر 77 درصدی داشته است. حتی نوجوانان نیز بیش از پیش از خود عکسهای نیمه برهنه گرفته و این مساله در ادامه نگرانیهایی را به بار آورده است.
www.adsoftheworld.com