• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/24 1397


ام بی ای نیوز: دلایل مختلفی عابران پیاده در هند را به آسیب‌پذیرترین استفاده‌کنندگان جاده تبدیل می‌کند که اولین آنها نبودن زیرساخت‌های ابتدایی -مانند پیاده‌رو یا پیشروی خیابان و جاده در آن- است. همین مسئله عابران را به سمت جاده می‌کشاند و در آن‌جا هم هشیارنبودن عابران و دیگر استفاده‌کندگان از جاده، حادثه می‌آفریند و به فاجعه‌ی آماری ۲۰هزار کشته در سال -در شهرهای شلوغ- منجر می‌شود.



لارسن اند توربو (Larsen & Toubro) شرکتی مهندسی و یکی از سازمان‌های مهم این کشور، با بیش از ۱۴۰هزار کارمند در سراسر جهان است. شرکت در هفته‌ی امنیت جاده‌ای هند (با تمرکز بر امنیت جاده‌ای، نجات زندگی) کمپینی داخلی و مولتی‌مدیا در بخش‌ها و دفاتر مختلفش برگزار کرده است.

این پوسترها به این واقعیت می‌پردازند که عابران پیاده آسیب‌پذیرند و همه –حتی خودشان- مسئول امنیت آنها هستند. رنگ سازمانی زرد و سیاه شرکت هم برای اثربخشی بیشتر در رسانه‌های محیطی استفاده شده است.



باتوجه به این‌که قرار بوده کمپین تمام کارکنان –از کارگران تا مدیران- را هدف قرار دهد، از گرافیک ساده‌ای برای پیاده‌سازی طرح‌ها استفاده شده است.

در این طرح‌ها چشم‌های مخاطب هدف جایگاه ویژه‌ای دارد؛ زیرا چشم‌ها نقشی کلیدی برای جلوگیری از تصادف دارند. هر پوستر از فرد (عابر پیاده/موتورسوار/ راننده‌ی خودرو) می‌خواهد احتیاط را رعایت کند و با هشیاری مراقب رفتار خود، هنگام عبور از جاده، باشد. آگهی‌ها با ای‌میل‌هایی شامل بایدها و نبایدهای عبور از جاده به افراد سازمان ارسال شده است.

کمپین توسط آژانس تگ ویناتی (Tag Vinnatti) طراحی و اجرا شده است.


مترجم: نازنین کی‌نژاد

منبع: www.adsoftheworld.com



امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود