• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

10/28 1401

تبلیغات رایگان پاداش برند‌های فعال در توییتر

رسانه اجتماعی توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک، پول‌هایش را خرج برند‌های فعال می‌کند.

از وقتی که ایلان ماسک سهام توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید، این غول رسانه‌های اجتماعی به مکانی امن برای تبلیغ کنندگان تبدیل شده است. به گزارش وال استریت ژورنال، توییتر با ارائه فضای تبلیغاتی رایگان به برند‌های فعال، می‌خواهد بار دیگر به کسب و کار خود رونق دهد.

وال استریت ژورنال به ایمیل‌هایی استناد کرده که در ان مقامات توییتر از چنین اقدامی سخن گفته اند.

توییتر در تلاش برای جذب برند‌ها برای صرف هزینه در این پلتفرم، به تبلیغ کنندگان کالا و خدمات مژده می‌دهد که در صورت تخصیص حد اقل 500 هزار دلار بودجه به تبلیغات در این شبکه اجتماعی، پاداشی معادل مبلغ 500 هزار دلار تبلیغات رایگان دریافت خواهند کرد.

خریداران این فضای تبلیغاتی رایگان معتقدند که چنین اقدامی می‌تواند انگیزه تبلیغات در روز‌های برگزاری Super Bowl را در افراد و برند‌ها ایجاد کند. تبلیغ کنندگان سال گذشته نیز به روال سال‌های پیش در طول دوران برگزاری Super Bowl به توییتر هجوم آورده اند تا در چنین روز‌هایی بار دیگر خود را مطرح کنند. به گزارش وال استریت ژورنال، در روز برگزاری مسابقه Super Bowl، سطح درآمد توییتر به بالا ترین سطح ممکن می‌رسد.

توییتر تنها مدت کوتاهی پس از به قدرت رسیدن ایلان ماسک، هر روز بیشتر از روز قبل ضرر می‌کرد. اوایل نوامبر، ماسک اظهار داشت که شرکت روزانه میلیون‌ها نفر از مشتریانش را از دست می‌دهد زیرا تبلیغ کنندگان نشان داده اند که نگران تغییراتی هستند که ماسک احتمالا در راستای اصلاح سایت و ماهیت محتوایی آن، اعمال خواهد کرد.

شرکت‌های علاقمند به سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات، ملزم به استفاده از ابزار‌های توییتر خواهند بود که از جمله کمک گرفتن از فهرست کلیدواژه‌های مورد تایید این پلتفرم است.

در نهایت با توجه به اظهار نظر‌های کارشناسان وال استریت ژورنال در خصوص این که بخش بزرگی از درآمد‌های توییتر در سال 2021 میلادی، معادل 5.1 میلیارد دلار از تبلیغات حاصل شده است، متقاعد ساختن تبلیغ کنندگان برای بازگشت به توییتر اهمیت فراوانی دارد.


www.entrepreneur.com


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.