شرکت تبلیغاتی «Bartle Bogle Hegarty» راهی جدید برای تبلیغ فولکس واگن آی دی جدید تمام الکتریکی خود پیدا کرده تا بتواند به مقابله با شبهای تاریک زمستان بپردازد.
این آژانس تبلیغاتی یک بیلبورد غول پیکر را راه اندازی کرده و هدف از آن تبلیغ ون پنج نفره تجاری فولکس واگن است.
این بیلبورد فصلی یک پیام احساسی را به مخاطب منتقل نموده و در ایستگاه «واترلو» لندن از افراد میخواهد تا این جا و پای بیلبورد خود و اتومبیلشان را شارژ کنند.
خودروی جدید فولکس واگن در سال 2024 وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد و قیمت اولیه آن 45 هزار دلار برآورد میگردد.
لامپهای اس ای دی بیلبورد تبلیغاتی جدید فولکس واگن به مبتلایان به اختلال عاطفی فصلی در زمستان کمک خواهد کرد. این نوعی افسردگی است که با کاهش زاویه نور خورشید در طول روز اتفاق میافتد. مسافران و رهگذران در حاشیه پل «ساتون واک» میتوانند به معنای واقعی کلمه جلوی بیلبورد همه چیز را شارژ کنند. بیلبورد فوق نوعی انرژی الکتریکی 100 درصد تجدید پذیر را تامین میکند.
خودروی جدید فولکس واگن اولین ون تمام الکتریکی این شرکت در طول دوران فعالیتش به شمار میرود.
لامپهای اس ای دی موجود در بیلبورد، هدفی جز شبیه سازی نور خورشید ندارند.
همه ما در این برحه از سال دلتنگ نور خورشید هستیم. دست اندرکاران این حرکت تبلیغاتی میخواستند در ادامه بهترین چیز ممکن را به رهگذران هدیه دهند. خودرو جدید فولکس واگن با طراحی نمادین و میراثی کالیفرنیایی به مثابه پرتوی کوچک از نور خورشید عمل کرده و به همگان نور و گرما میبخشد.
www.mediapost.com