02/16
1402
ماه مارس فولکس واگن یک کمپین تاکتیکی راه انداخت که پیشنهاداتی ویژه را برای تعطیلات آخر هفته ارائه میدهد. با همکاری آژانس تبلیغاتی DDB پاریس، فولکس واگن دست به انتخابی جسورانه زده و در قالب یک شعار جدید بر روی راحتی فولکس واگن تاکید کرد. هر دو فیلم تبلیغاتی این کمپین فضایی شوخ طبعانه و طنز آمیز داشته و از کارکردی عالی برخوردار است. حس راحتی بالای موجود در خودروهای فولکس واگن حتی مادربزرگها را هم خوشحال کرده و بر لبانشان لبخند مینشاند. هنر کارگردانی «رودی روزنبرگ» در این کمپین تبلیغاتی ستودنی است.
برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید