"دیجی ساین " کیوسک های هوشمند لمسی حوزه پرداخت و تبلیغات را معرفی کرد.
دیجی ساین به عنوان پلتفرمی تعاملی برای پرداخت، بهره مند از تکنولوژی هوش مصنوعی، در رویدادی با حضور اعضای هیات مدیره و دست اندر کاران این حوزه، معرفی شد.
به گزارش خبر نگار "ام بی ای نیوز"در این مراسم که روز پانزدهم اسفند ماه در محل سالن همایش "هتل قلب تهران "برگزار شد، ضمن نمایش دستگاه و نحوهی کار با آن، اعضای هیات مدیره به بیان قابلیتهاو مزیتهای این پلتفرم و همچنین ظرقیت تبلیغاتی آن پرداختند.
در این مراسم حسین کاشانی بنیان گذار و مدیر عامل اجرایی "دیجی ساین"با ارائه تعریفی مختصر از کارکرد کیوسکهای لمسی در حوزه پرداخت تصریح کرد، این کیوسکها فعلاً در 110 داورخانه نصب و راه اندازی شده و روزانه حدود 10 هزار کاربر از امکانات و خدمات آن بهرهمند میشوند.
او گفت: ایده اولیه این طرح از خدماتی که در سایر کشورها در حوزههای مختلف نظیر خدمات فرودگاهی و انواع پرداخت توسط مشتری صورت گرفته، مورد استفاده و اجرا در کشور قرار گرفته است. البته از سال 90 این ایده شروع خود و در سال 1400 به شکل عملی و اجرایی کیوسک ها راه اندازی شده و در برخی داروخانهها به شکل هوشمند ارائه خدمات دارند.
او مزایایکار با این پلتفرم را حفظ حریم خصوصی بیماران و نسخههای درمانی آنها که برای دریافت دارو به داردخانهها مراجعه میکنند عنوان کرد. همچنین بالا بردن بهره وری و جلوگیری از اتلاف وقت مشتری، تعاملی بودن کاربری دستگاه همچنین هزینه نگه داری پایین دستگاه و در نهایت ایجاد زنجیرهی ارزش افزوده برای سیستم بهداشت ودرمان از دیگر مزیتهای است که نام برده شد.
مدیر عامل اجرایی و بنیان گذار دیجی ساین تاکید کرد به دلیل اینکه در همهی دنیا شاخص بهداشت و درمان جزء شاخصههای رفاه اجتماعی محسوب میشود لذا استفاده از هوش مصنوعی این پلتفرم در سیستم بهداشتی مدنظر قرار گرفته است.
"محمد زرین مدیر برند" دیجی ساین نیز در ادامه مراسمگفت: بیزینس مدل ها در دنیا در حال تغییرات بنیادی هستند و به سمت سیستمهای فروش آنلاین با حذف موانع فیزیکی در حال حرکت هستند که نمونه آن آمازون و دیجی کالا است. در واقع شبکههای اجتماعی با افزایش تعداد کاربران یک شهر پر جمعیت ساختهاند که کسب و کارها در ان زیست میکنند و تمام مشتریان در خلق ارزشهاسهیم هستند.
کار پلتفرم "دیجی ساین "نیز در همین حوزه از سال 1400 در قابل تدوین استراتژی دیحیتال و کسب و کار آنلاین شروع شده که مهمترین مشخصهی کارکرد تبلیغاتی آن یکپارچگی شبکه است که مدیریت آنلاین این امکان را فراهم میکند، محتوای مورد نظر بصورت شبکهای در لحظه جریان دارد.
او با بیان اینکه رسانههای تازه در حوزه تبلیغات ویژگیهای جدید و متفاوتی دارند افزود، تبلیغات از طریق این پلتفرم ضمن کاهش هزینهها و وقتمیتواند در حوزهی اطلاع رسانی و آموزش هم کارکرد داشته باشئد.
محمد زرین در ادامه گفت: تبلیغات فیزیکی که در بخشهای مختلفاجرا میشود، شامل بیلبوردها و بنر و استرابورد و پوستر و از این قبیل، ضمناینکه کار سخت تبلیغاتی و طراحی و نصب زمان بری داشتهاند بعد از مدتی کنارگذاشته و حذف خواهند شد اما در مدیریت آنلاین یکپارچه توسط دیجی ساین در هر نقطه از ایران جریان ارتباطی به شکل شبکهای وجود دارد.
محتوای مورد نظر هر برند به شکل همزمان منتشر شده و ضمن کم کردن هزینههای سرسام آور امکان متصل کردن افرادی که بطور همزمان از دستگاه استفاده میکنند وجود دارد و امیدواریم امکان استفاده از این سیستم برای عموم مردم در سایر بخشها نیز فراهم شود.
محمد حائری "هم بنیان گذار" و "مدیر فناوری اطلاعات زیر ساخت دیجی ساین" نیز در ادامه از خدمات پشتیبانی و نگه داری این سیستم توضیحاتی ارائه داد و این موضوع که به دلیل نیاز به نیروی انسانی در سیستم پشتیبانی سعی شده، پشتیبانی حضوری را به حداقل برسانیمو بیشتر از طریق ریموت و تلفن این کار صورت گرفته است.
در پایان مراسم نیز پنل تخصصی با حضور اعضاء هیات مدیره جهت تعامل و تبادل نظر با مخاطبان و نمایندگان رسانههای گروهی برگزار شد.