گلدن مایز با هدف گسترش سبد محصولی در بازار روغنهای خوراکی، برند آلفا را روانه بازار ایران کرده است. آلفا؛ انواع روغنهایسرخ کردنی، آفتابگردان خالص و روغن مخلوط ذرت و کانولا را به بازار عرضه میکند. جهت معرفی برند به گروه مخاطبان؛ گلدن مایز با همراهی آژانس ادوان، تبلیغات اتوبوسی را اجرایی کرده است.
"صنم مرسلی مدیرمارکتینگ گلدن مایز و آلفا" درباره آلفا گفت: گلدن مایز، شرکتی بین المللی با 40 سال سابقه فعالیت در بازار ایران است که محصولاتش توسط شرکت ایفکاسیا پارس روانه بازار میشوند. این شرکت از سال 1396 به منظور دسترسی بهتر، قیمت مناسبتر و تضمین کیفیت محصول برای مصرف کنندگان، در ایران روغنهای خوراکی تولید میکند. گلدن مایز چندیست برند آلفا را نیز در حوزه روغنهای خوراکی روانه بازار کرده است. در حال حاضر روغن آلفا در خرده فروشیها موجود است و در سال 1402 محصول با گستردگی بیشتری در فروشگاههای زنجیرهای توزیع خواهد شد.
مرسلی در ادامه درباره روند فعالیتهای تبلیغاتی برند آلفا گفت: برای معرفی محصول، برنامههای تبلیغاتی مختلفی را از طریق رسانههای دیجیتال و BTLاجرایی کردیم. در بخش BTL به سراغ تبلیغات نقطه فروش و اتوبوسها رفتیم. مابا برندد کردن اتوبوسها سعی کردیم، پیام تبلیغاتی را با گسترش بیشتری به گروه مخاطبانمان منتقل کنیم. بازخوردهای دریافتی از این کمپین قابل توجه و مثبت بود.
درباره چشم انداز برند در سال 1402 باید بگویم: در سال 1402 سعی خواهیم کرد، سبد محصولات را افزایش و روغنهای بیشتری را با نام آلفا روانه بازار کنیم. همچنین با توجه به اینکه در کشورهای دیگر، برند آلفا در گروه محصولهای دیگری حضور دارد، تصمیم داریم در ایران نیز چنین روندی را اجرایی کنیم. علاوه بر این، فعالیتهای تبلیغاتی برند نیز در سال آینده ادامه خواهد داشت.