علاوه بر حک برچسب حقیقت «Label of truth» برای کمک به مشتریان جهت تشخیص سس کچاپ واقعی هاینز از نمونههای تقلبی، به تازگی این برند سس راهی برای حل یک مشکل قدیمی طرفداران انواع مختلف سس در سرتاسر جهان را ارائه داده است: چگونه تا آخرین قطره سس را استفاده کنیم.
راه حل از این قرار است که بطریهای سس کچاپ جدید هاینز با دو درب در دو سر خود، این امکان را فراهم میآورند تا افراد بیشترین بهره را از این سس خوشمزه ببرند.
تحقیقات درباره اولویتهای طرفداران منجر به تولید این محصول با بسته بندی جدید شد.
مشتریان با هدف استفاده تا آخرین قطره سس هاینز یا بطری را به شدت فشار داده، یا تکان داده، یا آن را در حالت عمودی، وارونه یا حتی به پهلو میگذاشتند.
با تماشای واکنش مثبت مشتریان به این بطریهای جدید، ممکن است به زودی شاهد حضور این بطریها در قفسههای فروشگاههای عرضه کننده مواد غذایی باشیم.