02/4
1402
برای اولین بار در عرصه تبلیغات، با استفاده از هوش مصنوعی، ترکیب صدا و هنر باعث شد تا ایدهها زنده گردد.
در آگهیهای تبلیغاتی جدید کیت کت، تیم تبلیغاتی برای اولین بار به شعار برند عمل کرده، به خود استراحت داده و کار را به هوش مصنوعی سپردند.
اگرچه کار چندان عالی از کار درنیامد و ایراداتی وارد بود اما باز هم فرصت استراحت برای دست اندرکاران فراهم شد.
در برخی تصاویر انگشتها شکلاتی، چهرهها کج و معوج و حروف در هم ریخته به نظر میرسد.
در نهایت تجربه ای جالب بود که به دست آمد.
برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.
www.deesigntaxi.com