کی اف سی کانادا در قالب یک مراسم تدفین با سیب زمینیهای سرخ کرده بی مزه خداحافظی میکند.
سالیان دراز از کی اف سی انتقاد میشد که سیب زمینیهای سرخ کرده این رستوران طعم و مزه خاصی ندارد. حالا کی اف سی کانادا تصمیم گرفته تا در تلاش برای به دست آوردن مجدد دل طرفداران وفادار خود، سیب زمینیهای سرخ کرده جدیدی را با یک چاشنی جذاب و خوشمزه ارائه دهد. برای انجام این کار کی اف سی برای سیب زمینیهای سرخ کرده قدیمی خود یک نوع مراسم تدفین برگزار کرد و به مشتریان اجازه داد تا شاهد مرگ آخرین نسل سیب زمینیهای سرخ کرده بی مزه برند باشند.
مراسم تشییع جنازه آنلاین سیب زمینیهای سرخ کرده قدیمی کی اف سی نشانه بی اعتنایی کانادا به این محصول کهنه و منسوخ است.
رژه ماشین حمل جنازه سیب زمینیهای سرخ کرده کی اف سی در خیابانهای تورنتو فرصت خداحافظی با این محصول قدیمی را برای همه مردم به وجود میآورد.
برای کسانی که نمیتوانستند شخصا در مراسم شرکت کنند، مراسم تشییع جنازه به طور زنده پخش شد.
کی اف سی کانادا در قالب بیانیه ای اعلام کرد که انتقادهای مشتریان و طرفداران را با گوش جان شنیده و ظرف های متداول سیب زمینیهای سرخ کرده جدید برند با شکلی ترد تر و طعمی قوی تر از گذشته، برای مدت زمانی محدود 1 دلار فروخته خواهند شد.
این کمپین تبلیغاتی خلاقانه با مشارکت آژانس خلاقیت «Courage»، در قالب تبلیغات خارج از خانه، تلویزیون، ویدئوهای آنلاین و رسانههای اجتماعی راه اندازی شده و امیدوار است که بتواند در میان مشتریان سر و صدایی به پا کند.
برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید