• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/5 1402


ابتکار عمل باربی وارد مرحله جدیدی شده و به موضوعات مهمی مانند محیط زیست، آموزش و صلح جهانی می‌پردازد. باربی دیگر صرفا نماد زیبایی نبوده بلکه حالا دیگر قصد دارد تا به یک عنصر الهام بخش برای تغییرات مثبت تبدیل شود. کمپین تبلیغاتی جدید باربی، محصول آژانس تبلیغاتی «Boomerang Communication» مراکش، کلیشه‌ها را شکسته و همه مردم را تشویق به مشارکت در زمینه ایجاد تغییرات مثبت در محیط اجتماع می‌کند.

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.