• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/6 1402

برند دستمال کاغذی «Bounty» با ایجاد یک سری آشفتگی‌های بزرگ، یک فنجان قهوه و یک بستنی یخی عظیم الجثه در وسط خیابان‌های نیویورک، راه منحصر به فردی برای تبلیغ محصول خود، با حد اقل کلمات، پیدا کرد.

در ادامه برند قصد داشت ببیند که اگر در مسیر رفتن به سر کار با یک بستنی بزرگ در حال آب شدن مواجه شوید، چه واکنشی از خود نشان خواهید داد.

نکته مهم این است که پس از شناسایی مشکلی که محصول یا خدمات شما آن را حل می‌کند، می‌توانید ترجیحا بدون ادای هر گونه کلمه خاصی، راهی غیر متعارف برای تبلیغ آن بیابید.

حاصل همکاری برند «Bounty» زیر مجموعه «Procter & Gamble» با آژانس تبلیغاتی «Publicis» نیویورک، این کمپین تبلیغاتی چریکی جذاب و فریبنده بود.


برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید


منبع: www.blog.hubspot.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود