• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/29 1402

مدیران و دست اندرکاران کمپین تبلیغاتی جدید سامسونگ می‌خواهند این بار فراتر از فروش صرف یک گوشی هوشمند گام برداشته و نسل Z را تشویق به کسب تجربیات عجیب و شگفت انگیز کنند. پیوند میان فناوری مدرن با خلاقیت کاری کرده تا این نسل از دوربین گوشی هوشمند برند به عنوان وسیله برای ثبت احساسات واقعی کمک بگیرند. همه این‌ها به لطف وجود گوشی هوشمند گلکسی S23 میسر می‌شوند.

در کمپین جدید آژانس‌های تبلیغاتی «Digitas» و «Starcom»، موسیقی پلی میان عکاسی و نسل Z به شمار رفته و دوربین دید در شب گوشی S23 به مدد فناوری هوش مصنوعی یک تجربه دیجیتالی منحصر به فرد را برای کاربر رقم می‌زند.


برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید


منبع: www.adsoftheworld.com


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.