• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

09/14 1402


همزمان با فرا رسیدن فصل تعطیلات اغلب اوقات تصاویری از اجتماعات بزرگ، مهمانی‌های شلوغ، تزئینات جشن و فهرست کار‌های بی پایان به ذهن خطور می‌کند. در بحبوحه طوفان تعطیلات، آیکیا کانادا یک کمپین تبلیغاتی دلگرم کننده تحت عنوان «از تعطیلات فراغت یابید»، را راه انداخته و بدین وسیله به بینندگان یادآور می‌کند که همیشه به دنبال تجربه لحظاتی سرشار از صلح و آرامش باشند زیرا شلوغی و روز‌های پر مشغله تعطیلات همچنان پابرجا بوده و کمرنگ نخواهند شد.

در تلاشی خلاقانه که توسط آژانس تبلیغاتی «Rethink» جان گرفت، شخصیت‌های مختلف در حالی به تصویر کشیده می‌شوند که در خلوت تنهایی خود و در میانه شلوغی تعطیلات، فراغت یافته اند.

حتی بابا نوئل نیز دور از چشم مهمان‌ها خلوت گزیده، ریش خود را لحظه ای از روی صورت برداشته و نفس راحتی می‌کشد. این در حالی است که یک زن در حمام به آرامش خواهد رسید.

نقش پر رنگ آیکیا در این روایت در پناهگاه‌هایی خلاصه می‌شود که با مبلمان برند شکل گرفته اند. این قبیل پناهگاه‌ها حس آرامش بودن در محیط امن خانه را به افرادی هدیه می‌دهند که در شلوغی مهمانی‌ها و ایام تعطیلات کم آورده اند. اقلامی مانند تشک حمام و تختخواب آیکیا به افراد آرامش بخشیده و همین امر نشان از تعهد برند به خلق لحظات زیبا و لذتبخش دارد.

ظاهرا خستگی از شلوغی تعطیلات کریسمس امسال به یکی از موضوعات اصلی تبلیغات تبدیل شده و برند‌هایی مانند مک دونالد خانواده‌ها را تشویق می‌کنند تا سنت‌های خسته کننده قدیمی را کنار گذاشته و هر طور که صلاح می‌دانند سال نو را جشن بگیرند.

برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید

www.designtaxi.com

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.