• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/21 1397

ام بی ای نیوز: 
هیچ کسی دلش نمی‌خواهد توده‌ای زباله برنده‌ی کن‌لاین شود، اما در این مورد خاص که قرار است در موردش حرف بزنیم ظاهرا وضع فرق می‌کند.
جزایر زباله نام کمپینی است که که آژانس AMV BBDO لندن همراه با LADbible و بنیاد اقیانوس‌های پلاستیکی اجرا کردند. این کمپین توانست جایزه‌ی بزرگ دیزاین و روابط عمومی را در کن‌لاین امسال از آن خود کند. 
اقیانوس آرام شمالی زباله‌های زیادی را در خود جای داده که به اندازه‌ی کشور فرانسه وسعت دارند. کمپین جزایر زباله در درخواستی از سازمان ملل خواست تا کشور جدیدی را به رسمیت بشناسند، کشوری که با انبوه زباله‌هایی ساخته شده بود که در اقیانوس‌ها پیدا شده بودند. 
کشور جدید، یعنی جزایر زباله، پرچم و پول رایج داشت و حتی سلبریتی‌هایی (مانند ال‌گور و جف گولدبام) که برای تبدیل شدن به شهروندان افتخاری این کشور صف کشیده بودند.
کمپین با زبانی جدید به موضوعی می‌پرداخت که همه از آن فرار می‌کردند و می‌خواستند فراموشش کنند.



مترجم: نازنين کي نژاد
www.adweek.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود