• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

06/7 1397

ام بی ای نیوز: بازاریابی محتوا، در طول قرن گذشته، همواره حضور داشته و موثر بوده است. تولید این گونه محتوا، در عصر پیش از دیجیتال، در قالب ایمیل‌های مستقیم و قبل از آن ایمیل‌های مستقیم و قبل از آن، در قالب پست مستقیم ارسال می‌شد. محتوا شامل ایده‌ها، توضیحات محصول و نقد و بررسی‌های همان چیزی بود که مشتریان به دنبالش بودند. 

حسین نوروزی و امیررضا اسدی در کتاب بازاریابی محتوا به موضوع داغ این روزها پرداخته‌اند. در بخش‌های از این کتاب آمده: در سال‌های اخیر مشاغل الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی از پتاسیل بالایی برخوردار بوده است. شرکت‌ها و سازمان‌ها ایمیل و اجتماعات آنلاینی نظیر فروم‌ها و تابلوهای اعلانات الکترونیک، وبلاگ‌ها، ویکی‌ها و پادکست‌ و سایر ابزارهای عصر دیجیتال را برای مراوده با مشتریان، تامین کنندگان، توزیع کنندگان و سایر شرکا به کار می‌برند. بازاریابان عصر الکترونیک باید پیشنهادهای خود را در وب سایت‌شان با سرعتی روزافزون به‌روز کنند. فرآیندهای بازدید را سرعت بخشند. به کاتالوگ‌های آنلاین بخش‌های تصویری بیفزایند، از فنآوری‌های جست‌وجوی پیشرفته و ساده استفاده کنند و گفت‌و گوهای نوع شبکه‌ای را با مشتریان خود برقرار کنند و میان آن‌ها ترویجش کنند.

بازاریابی محتوا به عنوان شیوه‌ای جدید از بازاریابی با علوم مختلف در ارتباط بوده و در واقع، مفهومی میان رشته‌ای است. مدیران بازاریابی باید به دنبال روش‌هایی برای ترکیب ابزارهای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی خود باشند. با توجه به اهمیت روزافزون فضای مبتنی بر وب در بازاریابی، تدارک محتواهای جذاب، به روز و تاثیرگذار که بتوانند مشتریان را مجذوب خود بنمایند و سفر مشتری از سایت‌های مورد نظر را به تعویق بیندازند، برای کسب و کارها بسیار مهم شده است. کتاب حاضر بر پایه‌ی تحقیقات و آموزش‌های موسسات بین المللی بازاریابی محتوا به رشته‌ی نگارش درآمده است. کتاب مورد نظر؛ در قالب نه فصل به رشته تحریر درآمده است.
در فصل‌های این کتاب به موضوعات مختلفی از بازاریابی محتوا مانند: مبانی و سیر توسعه‌ی بازاریابی، بازاریابی الکترونیکی مبانی بازاریابی محتوا، انواع مختلف محتوا، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا، تولید محتوای آنلاین، بازاریابی محتوا برای ایجاد حس کنجکاوی در مورد برند، مباحث پیشرفته در بازاریابی محتوا و مطالعات موردی پرداخته شده است. لازم به ذکر است: کتاب بازاریابی محتوا به همت انتشارات سیته در ٢١٤ صفحه منتشر شده است. 

mbanews.ir-نرگس فرجي 

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود