05/22
1397
ام بی ای نیوز: با همکاری آژانس تبلیغاتی WhiteGREY ملبورن، بیست کافه معروف بیرون بر این شهر بر روی فنجان های قابل تجزیه زیستی پرتره هایی از شش استرالیایی گمشده در هفته جاری (هفته ملی افراد گمشده، 5 تا 11 آگوست) را چاپ کردند. این شش نفر عضو شبکه دفاع از افراد گمشده (MPAN) هستند.
علاوه بر پوستر هایی با تصاویر چهره افراد گمشده و اقدام نمایشی کافه، کمپین فوق موجب افزایش آگاهی درباره MPAN و مساله گم شدن طولانی مدت اشخاص شده است. این حرکت ارائه گسترده در کانال های خبری تلویزیونی، روزنامه های "The Age"، "Broadsheet" و پلتفرم های اجتماعی را به دنبال دارد.
به گفته مدیر عامل MPAN، لورن اوکیقه، در راستای بالا بردن میزان شناخت درباره 38 هزار نفر گمشده استرالیایی در هر سال، کمپین "The Unmissable" عکس های رگه دار، خشک و سرد از چهره افراد گمشده را با واکنش های انسانی و داستان های مختلف جایگزین می کند.
آژانس تبلیغاتی: WhiteGREY
مشتری: شبکه دفاع از افراد گمشده
دست اندرکاران
مدیر عامل و موسس MPAN: لورن اوکیفه
نویسندگان Unmissables: جو آبی، لیلی ویلکینسون، بلیندا اسمارت، دیوید هلیدی، جی.سی بورک، پل بوگجا
هنرمندان Unmissables: دیه گو پاتینو، کیت بانزای، جانین ویرهم، جیمز فاسدایک، آرون تایلر، آلان راس
مدیر اجرایی خلاقیت whiteGREY: آنتونی ماس
دستیار مدیر خلاقیت whiteGREY: سالی ریچموند، لارن دولان
رئیس دیزاین whiteGREY: رنی لوری
دیزاینر whiteGREY: لارن بوون
مدیر عامل whiteGREY: کلودیا مک اینرنی
مدیر پروژه whiteGREY: هولی رایان
مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com