04/20
1397
ام بی ای نیوز: به مناسبت برگزاری جام جهانی 2018 روسیه، ستاره های آسمان فوتبال با هدف تاکید بر روی تاثیر جهانی این ورزش بر روی مردم دنیا به همکاری با هنرمندان برگزیده از کشور های خود پرداختند. از آن جا، فناوری تبلیغات ویدیویی "Clinch" با توجه به جزئیات هنری خلاقانه و پرتره هایی از فوتبالیست ها، یک نوع پوشش هنری خاص برای هر قوطی طراحی و اجرا کرد. در ادامه یک مدیر هنری به نام "تیسیا گانژا" انتخاب شد تا هنرش را با تصاویری از بازیکنان دنیای فوتبال از روسیه و لهستان ترکیب کند.
پپسی به دلیل آوردن سمبلیک ترین قهرمانان و نامزد های کسب موفقیت دنیای فوتبال به جهان به غیر منتظره ترین روش ممکن نزد همگان شناخته شده است. این شرکت به طرفداران جنبه های پنهان زندگی بازیکنان مورد علاقه خود را نشان می دهد. بازیکنان فوتبال در یک نقطه با هم مشترکند: آن ها همگی عاشق این بازی هستند اما آن دسته از بازیکنانی که به رده بندی بهترین فوتبالیست های جهان می پیوندند چیز بیشتری از فوتبال می خواهند. آن ها می خواهند هر روز آن را زندگی کنند.
در سال 2018، پپسی از هنر، عکاسی و ورزش برای شرح داستان های زندگی بازیکنان فوتبال بهره می برد. بهترین بازیکنان در جهان فوتبال را زندگی می کنند. از این طریق طرفداران با سبک زندگی فوتبالی آن ها (داخل و خارج از زمین) آشنا می شوند و رویکردی منحصر به فرد در قبال ورزش و ورزشکاران خطاب به هواداران در سرتاسر جهان اتخاذ می گردد.
دیزاین و تصویر: تیسیا گانژا
نوع پروژه: تولیدی، کار تجاری
محتوای بسته بندی: پپسی
موقعیت مکانی: مسکو، روسیه
مترجم: مرضیه فروتن
www.packagingoftheworld.com