• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/10 1397

ام بی ای نیوز:
 در طول جام جهانی 2014، گابریل خسوس نوجوان 16 ساله ای بود که در راستای حمایت از تیم ملی برزیل خیابان های شهر زادگاه خود، فاولا، را رنگ می کرد. چهار سال پس از آن، حالا او در خط حمله برزیل در جام جهانی 2018 بازی می کند. در ادامه آدیداس به زبان گرافیتی خاص خود خسوس به او احترام می گذارد.
با همکاری یک گروه از فعالان محلی هنر های خیابانی و جامعه محلی، برند یک نقاشی عظیم از وی را بر روی دیوار های بیش از 20 عدد خانه در زادگاهش، جاردیم پری در برزیل کشید.
این اقدام بخشی از کمپین محتوای جهانی Adidas Football، محصول آژانس تبلیغاتی Iris Worldwide است که طی مسابقات جام جهانی اجرا می شود. حرکت فوق یک فیلم درباره بازیکن تیم مصر، محمد صلاح، با محوریت پایگاه پشتیبانی 100 میلیون نفری (جمعیت مصر) را در بر می گیرد و کفش های آدیداس خاص او در طول مسابقات را به تصویر خواهد کشید.
در سومین فیلم ضمن تماشای طیف متنوعی از طرفداران عادی تیم اسپانیا، پیر و جوان، زن و مرد، حرف ها و انتظارات آن ها از تیم ملی پیرامون شیوه بازی و پیروزی در آن را می بینیم و می شنویم.
دیگر قسمت های این سری فیلم ها طی تورنمنت به طور زنده پخش و در رسانه های اجتماعی نیز تبلیغ خواهند شد.

مشتری: Adidas Football
آژانس تبلیغاتی: Iris Worldwide



مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود