• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

04/9 1397

ام بی ای نیوز:
 چندی‌ست گروه صنعتی پاکشو با اکران آگهی‌هایی متفاوت برای گروه محصولاتش، سعی در برقراری ارتباطی تازه با مخاطبان دارد. بعد از گذشت حدود یک ماه از پخش آگهی تلویزیونی مایع ظرفشویی پلاتینیوم، در چندروز اخیر شاهد اکران آگهی دوم این گروه با محوریت محصول مایع دستشویی کرمی اوه هستیم. 
یکی از ویژگی‌های جالب توجه در این آگهی گروه مخاطبان هدف آن است. این آگهی نه تنها مخاطبان تازه را برای آشنا شدن با محصول، هدف قرار می دهد، بلکه به ارتقای جایگاه محصول در ذهن مخاطبانی که عادت به مصرف آن داشته‌اند نیز می‌پردازد. 

از سوی دیگر تولید محتوا با استفاده از پیام مستقیم، موضوعی‌ست که در صنعت تبلیغات کشور بارها و بارها شنیده‌ایم و شاید فراتر از آستانه تحمل بسیاری از مخاطبان باشد.
اما در تدوین استراتژی این آگهی برخلاف روال معمول بیشتر برندها، از ارسال پیام مستقیم استفاده نشده و تلاش شده تا از زاویه‌ای متفاوت به محصول و کاربرد آن نگاه شود. نگاهی به دست‌ها به عنوان عضوی ارزشمند در بدن، نقش آن‌ها در زندگی و این که چرا باید مراقبشان باشیم.
در نهایت، گروه سازنده‌ این آگهی به دستورالعمل محتوایی خود برای تولید آگهی تلویزیونی مایع دستشویی کرمی اوه، این چنین اشاره می‌کند: دست‌ها تنها چیزی برای شستن نیستند؛ آن‌ها قابل احترامند و شایسته مراقبت. 

دست اندرکاران:
سفارش دهنده: گروه صنعتی پاکشو
کارگردان: پژمان فخاریان
استراتژی: دکتر محمود حافظ
نویسنده فیلم‌ نامه: پژمان فخاریان
نویسنده متن: سوفیا دی فی
تصویربردار: مهرداد حمیدیان
طراح صحنه: سارا فلاح
تدوین و پست: ابراهیم میرمالک
دستیار و برنامه ریز: ایمان دانش
مدیرتولید: تورج کهن
موسیقی: گوستاوو سانتائولالا
آژانس تبلیغاتی پرگار



mbanews.ir-نرگس فرجي 
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود