03/1
1397
ام بی ای نیوز: همبرگر "Big Mac" مک دونالد امسال 50 ساله شد. مک دونالد این نقطه عطف را با جوایز متعدد جهانی جشن می گیرد. از جمله این جوایز می توان به تی شرت هایی با قابلیت دوگانه در قالب دو کوپن، یک ساعت مچی، یک قوطی کوکا کولا و یک مجموعه پوستر های عظیم اشاره کرد.
البته، شما باید خوب را با بد عوض کنید. در ادامه مک دونالد اسپانیا از طریق رویکردی با شفافیت کمتر این موضوع را در تاریخچه فعالیت های خود انعکاس داده است. با همکاری آژانس تبلیغاتی TBWA اسپانیا، برند یک آگهی تبلیغاتی را اجرا کرده است که به پیش بینی وضعیت احتمالی جهان در سال 2068 می پردازد. آن زمان "Big Mac" 100 ساله می شود. از این آگهی تبلیغاتی می توان واقعا به عنوان یک اپیزود از سریال تلویزیونی علمی تخیلی "Black Mirror" نام برد.
در ویدئو، شخصیت اصلی داستان با زنگ هولوگرام بیدار می شود. او سپس در حالی خود را برای یک روز خسته کننده آماده می سازد که ظاهرا، زندگی کاری حتی 50 سال بعد نیز خسته کننده تر از الان است.
او ساعت را از روی مچ پا روشن خود می بیند و از آن جایی که هوا بارانی است، چتر بدون نیاز به دسته بالای سرش قرار دارد.
حتی در قالب تصویری آزار دهنده تر، مردم در سال 2068 ظاهرا وعده های غذایی خود را در یک قطعه کوچک فشرده می کنند و جای می دهند. شما در نهایت شاهد هنگامی متوجه یک چیز مثبت خواهید بود که شخصیت اصلی ویدئو به همکار خود می نگرد.
راوی سرانجام چنین نتیجه می گیرد که چیز های زیادی می توانند تغییر کند به جز چیز هایی که هرگز تغییر نخواهند کرد.
مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com