09/25
1397
ام بی ای نیوز: رنو می خواهد مردم احساس کنند که رنو داستر جدید یک خودروی هوشمند است که درباره صاحبش با خود فکر می کند. این شرکت قصد دارد تا شرایط مناسب را برای تعامل میان مصرف کننده و برند به وجود آورد. در ادامه مدیران و کارمندان رنو مایل نیستند فضایی را خلق کنند که در آن تعامل شبیه به دیگر وبسایت های فعال باشد. به همین دلیل آن ها با افزودن فناوری هوش مصنوعی به اتومبیل مدل رنو داستر جدید کاری کردند تا این اتومبیل بتواند خود را به کاربر بفروشد.
مدیران و کارمندان شرکت آن را "Dusty" نامیدند. پس از حرف زدن با کاربر، (برنامه هوش مصنوعی) Dusty طبیعت و نگرش او را تشخیص و یک شکل ظاهری و دیزاین شخصی برای خودرو، بهترین ایده و جو نخستین سفر با این اتومبیل را پیشنهاد می دهد. یک خودوری هوشمند زندگی را برای شما جالب تر و آسان تر از گذشته می کند.
آژانس تبلیغاتی: Havas Digital، کیف، اوکراین
مدیر عامل: دنیس لویننکو
مدیر خلاقیت: اولکسی موروزوو
نویسنده اصلی: اینا مازورا
مدیر ارشد امور مشتریان: دارینا یاکوولوا
مدیر پروژه: والری آرتیخاو
مترجم: مرضیه فروتن
www.adeevee.com