01/29
1396
ام بی ای نیوز: همه ما حداقل یکبار با آبمیوه های پاکتی روبرو شدیم. آبمیوه هایی از برند های مختلف که معمولا فرم و شکل بسته بندی يكسانى دارند. آبمیوه های لیتری ای که برای نوشيدنشان باید از لیوان استفاده کرد و معمولا برای خارج کردن تمامی محتویات آن دچار مشکل می شویم و همیشه مقداری از آبمیوه داخل پاكت باقی می ماند.
اما امروزه رفتار مصرف آبمیوه متفاوت و شاید کمی به واقعیت نزدیک تر شده است، عادتی که امروزه خیلی ها در نوشیدن آب دارند، به سراغ یخچال می روند و آن را با بطری سر ميکشند. رفتار مصرفی که باعث می شود شما برای استفاده شخصی از یک آبمیوه یک لیتری استفاده کنید.
سان استار از این عادت مصرف برای بسته بندی های جدید خود استفاده کرده و هویتی جدید در آبمیوه های خود پدید آورده است. این بسته بندی از ترکیب تتراپک و بطری ایجاد می شود که کامبی دام نام دارد كه علاوه بر محافظت قبلی می توانید آن را به صورت بطری استفاده کنید و سر بکشید.
تکنولوژی ساخت اين بسته بندى، بهره مندى از یک شرکت آلمانی است که به مدت سه سال در ایران به انحصار برند سان استار درآمده.
این محصول تازه متولد شده توسط رویدادی باشکوه و کم نظیر از لحاظ محتوا و فنی در تهران لانچ شد.کانون ایران نوین که پیش از این در بخش آگهی ها و سفیر برند سان استار نقش داشت، این بار مسئولیت این رویداد باشکوه و کم نظیر را نیز به عهده گرفت.
ام بی ای نیوز گفتگویی دارد با خانم هدیه راد مدیر همایش ها و سمینارهای کانون ایران نوین و همکارانشان در ارتباط با این رویداد که می توانید ویدیو این مصاحبه را مشاهده فرمایید.
مدیر پروژه: شیوا آسودگان
مدیر واحد امور مشتریان : محمد اعلائی
مدیر واحد همایش ها: هدیه همایون راد
مدیر تولید: جمشید کرمانی
سناریو و ایده پردازی : محمد هاشمیان
آژانس: کانون ایران نوین
mbanews.ir-بهنام نيک فر