• slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

02/12 1402

فروشگاه‌های لوازم خانگی در زمستان 1401، بیش از 28 هزار آگهی را در رسانه‌ تبلیغاتی تلویزیون منتشر کرده‌اند. این تعداد آگهی توسط 5 برند اکران شده و توانسته‌اند حدود 32806 واحد GRPs (وزن تبلیغاتی) را کسب کنند. طبق گزارش ارائه شده توسط شرکت پژوهش بازار رسانه امروز ( (emrcشبکه دو با 13 درصد از مجموع فعالیت، فعال ترین شبکه در گروه محصولی مورد بررسی بوده است. متوسط شانس دیده شدن تبلیغات فروشگاه‌های لوازم خانگی در این شبکه 85 بوده است. مدت زمان پخش 70% از آگهی‌های این شبکه بیشتر از 30 ثانیه بوده است. پس از شبکه دو، آی‌فیلم فعال‌ترین شبکه بوده است که حدود 76 درصد افراد حداقل 3 بار در معرض تبلیغات پخش شده از این شبکه قرار گرفته‌اند.

در مجموع فعالیت تبلیغاتی این گروه محصولی از نوع آگهی، نشان آگهی و زیرنویس بوده که زیرنویس تنها 7 درصد سهم از تبلیغات را داشته است. همچنین برندهای فعال در فروشگاه‌های لوازم خانگی، تبلیغات خود را بیشتر در کمپین‌های معرفی محصول با 52 درصد سهم از تبلیغات داشته‌اند.

امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.