08/1
1396
ام بی ای نیوز: مدتهاست سه رنگ آبی، سبز و صورتی به نشانی برای برند دی دی واتر تبدیل شده اند. نشان هایی که هر کدام در پس زمینه خود عملی خیر را نهفته دارند. دی دی واتر چندی ست کمپینی خیرخواهانه را در راستای عملکرد برندش اجرایی و در شبکه های اجتماعی اکران کرده است.ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات بیشتر گفتگویی را با فرناز نوبری کارشناس روابط عمومی شرکت مهرآب بهشت مالک برند دی دی واتر داشته که در ادامه می خوانید.
ایده ای برگرفته از حسی کودکانه
فرناز نوبری کارشناس روابط عمومی شرکت مهرآب بهشت درباره عملکرد برند دی دی واتر گفت: شرکت مهرآب بهشت و برند دی دی واتر با رویکرد خیریه فعالیت خود را آغاز کرده اند. برند دی دی واتر در همین راستا؛ تمام سود حاصله از فروش خود را صرف امور خیریه میکند. به همین منظور برند؛ بسته بندی محصولاتش را به سه رنگ آبی، صورتی و سبز طراحی و به بازار عرضه کرده است. این سه رنگ هر کدام برای هدفی خیریه در نظر گرفته شده اند.
رنگ آبی برای کمک به کودکان کار و بد سرپرست، صورتی برای کمک به بیمارهای زنان بخصوص سرطان سینه و رنگ سبز به منظور کمک به محیط زیست طراحی شده اند. تابحال از طریق این عملکرد، درمانگاهی تخصصی برای زنان بی بضاعت ساخته و تجهیز تخصصی شده است، این درمانگاه به زودی افتتاح خواهد شد. برای این درمانگاه امکانات مختلفی در نظر گرفته شده است. در مورد محیط زیست نیز فعالیت های مختلفی صورت گرفته است. در این روزها برند دی دی واتر فعالیتی متفاوت در زمینه محیط زیست انجام داده که به زودی خبر آن را منتشر خواهد شد. همچنین برند؛ حامی کودکان کار که شامل کودکان بدسرپرست و بی سرپرست میشود، است. برند در آستانه سال تحصیلی هزینه لوازم التحریر مدارس مختلفی را تامین و مدرسه ای را در نزدیکی مرز ساخته است.
نوبری درباره رویکرد کمپین اخیر برند دی دی واتر گفت: برند دی دی واتر به منظور گسترش عملکرد خود نیاز به اطلاع رسانی بیشتری داشت. این اطلاع رسانی از طریق کمپینی در فضای مجازی صورت گرفت. ایده این کمپین ارتباط جالبی با محصول برند دی دی واتر دارد. اگر به خاطر داشته باشید یکی از بازی های دوران کودکان، یک نفس سرکشیدن لیوان و یا بطری آب بود. همین بازی ساده تبدیل به ایدهی کمپین برند دی دی واتر شد. برند از مخاطبانش می خواهد که با انتخاب هر رنگی از محصول یک نفس آب را سرکشیده و به یک زندگی کمک کنند. اما کمپین به همین مرحله ختم نمی شود، مخاطبان حین نوشیدن یک نفس آب بطری از خود فیلمی تهیه و با هشتگ یک نفس یک زندگی در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. برای گسترش پیام این کمپین از حضور هنرمندان و ورزشکاران مختلفی بهره برداری شده است. این کمپین فاز دیگری نیز دارد که در مرحله اجرایی کردن آن هستیم. در فاز دوم نیز هنرپیشه های مطرح دیگری حضور دارند که داوطلبانه با برند همکاری کرده اند. در انتهای مسابقه که 15 آبان است، به افرادی که عمل نوشیدن آب را به درستی اجرا و فیلم را برای کانال دی دی واتر ارسال کنند، جوایزی اهدا خواهد شد. کارشناس روابط عمومی شرکت مهرآب بهشت در ادامه افزود: در ادامه کمپین هنرمندان و ورزشکارانی که همراه برند بودند، ویدیوی ساخته شده را در صفحه های شخصی خود منتشر خواهند کرد. همچنین استقبال از این کمپین تا به امروز چشم گیر و طبق پیش بینی بیشتر نیز خواهد شد.
mbanews.ir-نرگس فرجي